روابط عمومی صدا و سیمای استان بوشهر خبرداد؛

افتخارآفرینی فرزندان رادیو بوشهر در جشنواره ملی صدای شهر اصفهان

از ظرفیت‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی جشنواره نماز بهره برده شود؛

فجر تا فجر

نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان فجر تا فجر امروز با حضور تعدادی از اعضای این کمیته در صداوسیمای مرکز بوشهر برگزار شد
کد خبر: ۱۳۷۴۸۹۹

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی صدا وسیمای مرکز بوشهر،نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان فجر تا فجر امروز با حضور تعدادی از اعضای این کمیته در صداوسیمای مرکز بوشهر برگزار شد.
در این نشست با اشاره به پخش فراخوان جشنواره از شبکه استانی صداوسیما، بر استفاده از ظرفیت‌های مختلف اجتماعی و مردمی به‌ویژه مجالس عزاداری محرم، برای اطلاع‌رسانی در این زمینه تاکید شد.
برگزاری نشست خبری با حضور رسانه‌های مختلف استان، بهره‌بردن از تبلیغات محیطی، استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، و بهره‌مندی از فرصت کلاس‌های اوقات فراغت برای اطلاع‌رسانی به کودکان و نوجوانان، از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.
با توجه به اینکه مهلت دریافت آثار 20 آذر 1401 تعیین شده است، از نهادهایی مانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه خواسته شد که همزمان با آغاز سال تحصیلی فعالیت‌‌های خود را برای اطلاع‌رسانی درباره جشنواره گسترش دهند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها