در ادامه طرح «هفته‌های ایرانی»؛

از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید

روابط عمومی صدا و سیمای استان بوشهر خبرداد؛

افتخارآفرینی فرزندان رادیو بوشهر در جشنواره ملی صدای شهر اصفهان

دو اثر رادیویی مهدی محمدیان و بردیا بهرام نژاد از بوشهر در جشنواره ملی صدای شهر اصفهان دو مقام اولی و یک مقام سومی را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۴۴۰۷۰۶

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان بوشهر اثر رادیویی مینی فیچر با موضوع عدم مزاحمت آتش نشانی توسط مهدی محمدیان از همکاران رادیو بوشهر توانست در بین ۳۴۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره در دو رتبه برتر در نویسندگی ، تهیه کنندگی و کارگردانی و همچنین اثر خلاقانه را از آن خود نماید.
همچنین بردیا بهرام نژاد که در بخش نمایش های کوتاه در بخش مردمی شرکت کرده بود به جهت محتوا و ارزش اثرش به بخش حرفه ای راه یافت و موفق به کسب رتبه سوم جشنواره برای مرکز بوشهر شد.
قابل ذکر است مهدی محمدیان ۲۶ سال سابقه نویسندگی تهیه کنندگی و کارگردانی در رادیو بوشهر را دارد و پیش از این در جشنواره‌های نمره پیرغلامان و جشنواره داخلی رادیو بوشهر،مقام‌های با ارزشی را کسب نموده بود.
بردیا بهرام نژاد دانشجوی سال اول گردشگری ست و کسب چندین رتبه ملی کشوری در زمینه موسیقی و تحقیق و پژوهش و ترجمه را در کارنامه خود دارد.
گفتنی ست اختتامیه نخستین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از استعدادهای حوزه تولیدات رادیویی و با محوریت روابط اجتماعی، اطلاع رسانی، زیباسازی شهری، حمل‌ونقل عمومی و ترافیک، شهرسازی و خدمات شهری، در سطح ملی و در دو بخش حرفه‌ای و مردم در اصفهان برگزار گردید.
 
افتخارآفرینی فرزندان رادیو بوشهر در جشنواره ملی صدای شهر اصفهان
 
افتخارآفرینی فرزندان رادیو بوشهر در جشنواره ملی صدای شهر اصفهان
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها