دادستان مرکز لرستان:

رویکرد مدیران باید نظارتی و پیشگیری از تخلفات باشد

خرم‌آباد- جام جم آنلاین -دادستان مرکز لرستان تاکید کرد: در استان رویکرد مدیران باید نظارتی و پیشگیری از تخلفات باشد تا نیازی به برخورد نباشد
خرم‌آباد- جام جم آنلاین -دادستان مرکز لرستان تاکید کرد: در استان رویکرد مدیران باید نظارتی و پیشگیری از تخلفات باشد تا نیازی به برخورد نباشد
کد خبر: ۱۳۷۴۴۵۵
به گزارش جام جم آنلاین لرستان ، داریوش شاهون وند در چهارمین کمیته تدابیر ویژه دارو و تجهیزات پزشکی لرستان اظهار داشت: رویکرد مدیران باید نظارتی و پیشگیری باشد تا نیازی به برخورد نباشد.
وی با بیان اینکه ️ادارات از ظرفیت وجود نماینده‌های حقوقی برای ارائه راهکارهای قانونی با هدف پیشگیری از تخلفات استفاده می‌کنند و از آنجایی که بازرسی‌های متعددی دادستانی در استان برای نظارت میدانی صورت گرفته است؛ لذا رویکرد مدیران باید نظارتی و پیشگیری باشد تا نیازی به برخورد نباشد.
دادستان مرکز لرستان بیان داشت: برای پیشگیری از هر گونه تخلف و تهدید علیه سلامت عمومی، مراکز عرضه مکمل‌های رژیمی از لحاظ داشتن مجوز بررسی شوند و با مراکزی که فاقد مجوز هستند، برخورد شود.
شاهون وند گفت: باید بین نهادها تعامل وجود داشته باشد و ارگان‌ها در برابر مسائل، حالت تدافعی نداشته باشند و همگی به صورت یکپارچه سعی در ارائه راهکار داشته باشند.
وی افزود: مدیران در خصوص مسائل، ثبات نظر داشته باشند و در مورد یک مسئله، بر اساس موقعیت زمانی و مکانی تغییر رویه ندهند و همه ارگان‌ها برای رضایتمندی عمومی باید تلاش کنند و به صورت جهادی و انقلابی وارد عمل شوند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها