ساعت مچی اصل از کجا بخریم؟

چیزی که امروزه در بازارهای مختلف ساعت شایع شده است، فروش ساعت‌های کپی و تقلبی به جای ساعت‌های اصل با همان قیمت ساعت اصل، می‌باشد. بنابراین همه افرادی که علاقه زیادی به خرید این اکسسوری دارند، باید راه‌های تشخیص ساعت اصل از تقلبی را بدانند. به طور کلی خرید ساعت اصل نیاز به آگاهی و اطلاعات تخصصی در این زمینه دارد که در این مقاله سعی شده است به بخشی از این موارد پرداخته شود.
کد خبر: ۱۳۷۳۸۷۷

ساعت‌ سازی، یکی از صنعت‌های مهم در زمینه مد و زیبایی به شمار می‌رود که در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارد. شرکت‌های ساعت‌سازی بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که انواع ساعت مچی را در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌کنند.

به طوری که در فروشگاه‌های عرضه‌کننده، برندهای متنوعی از این محصول وجود دارد. نکته‌ای که در زمینه خرید ساعت بسیار اهمیت دارد، انتخاب یک ساعت مچی اصل و باکیفیت است.

چیزی که امروزه در بازارهای مختلف ساعت شایع شده است، فروش ساعت‌های کپی و تقلبی به جای ساعت‌های اصل با همان قیمت ساعت اصل، می‌باشد. بنابراین همه افرادی که علاقه زیادی به خرید این اکسسوری دارند، باید راه‌های تشخیص ساعت اصل از تقلبی را بدانند.

به طور کلی خرید ساعت نیاز به آگاهی و اطلاعات تخصصی در این زمینه دارد. فروشگاه اینترنتی واچ‌آنلاین با سال‌ها سابقه در حوزه فروش ساعت مچی اصل می‌تواند مرجع بسیار خوبی برای شما در این زمینه باشد. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با عنوان این که ساعت مچی اصل از کجا بخریم، آشنا کنیم.

خرید ساعت اصل از فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین

 

ساعت مچی اصل را از کجا تهیه کنیم؟

برای کسانی که قصد خرید یک ساعت مچی باکیفیت را دارند، انتخاب یک ساعت اصل و باکیفیت می‌تواند تبدیل به یک چالش بزرگ شود. ساعت از جمله وسایلی است که نسخه‌های فیک و کپی آن در بازار بسیار زیاد شده است و متاسفانه اگر در زمینه تشخیص ساعت، اطلاعات کافی نداشته باشید ممکن است در نگاه اول نتوانید ساعت اصل را از فیک، تشخیص دهید. روش‌هایی برای شناسایی ساعت اصل وجود دارد که در این مقاله می‌خواهیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم و اطلاعات شما را در این زمینه افزایش دهیم.

چگونه ساعت مچی اصل را از نسخه فیک آن تشخیص دهیم؟
  • رفرنس ساعت مچی را بررسی کنید!

در پشت ساعت‌های مچی کدی حک شده است که شما می‌توانید این کد را در اینترنت جست‌وجو کنید. توجه داشته باشید در صورت سرچ کردن کد، باید همان ساعت با همان ظاهر و مشخصات، برای شما ظاهر شود. اگر تصویر موجود در اینترنت با ساعتی که قصد خرید آن را دارید، متفاوت بود؛ ساعت موردنظر تقلبی است.

توجه به کد رفرنس در خرید ساعت

 

  • لوگو و ساعت مچی را بررسی کنید!

بهتر است قبل از خرید ساعت، مدل مورد نظرتان را در اینترنت جست‌وجو کنید و تمام مشخصات ظاهری و لوگوی آن را با نسخه موجود در اینترنت، چک کنید. وجود هرگونه تفاوت در ظاهر ساعت، نوشته‌ها و لوگوی ساعت، نشان‌دهنده غیراصل بودن ساعت می‌باشد.

  • امکانات و ویژگی‌های ساعت را به خوبی بررسی کنید!

برای آگاهی از امکانات ساعت مورد نظرتان، باز هم می‌توانید به وب‌سایت اصلی آن مراجعه کنید و با امکانات و ویژگی‌های آن به طور کامل آشنا شوید. ساعت‌های اصل امکانات بسیار زیادی دارند و همه آن‌ها کار می‌کنند، اما این مورد در ساعت‌های فیک کار نمی‌کند؛ در ساعت‌های فیک ممکن است برخی از امکانات وجود نداشته باشند و یا فقط جنبه تزئینی داشته باشند. موارد دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن به فیک بودن ساعت موردنظر، پی ببرید. مثلا در ساخت ساعت‌های اصل، دقت و ظرافت زیادی به کار گرفته شده است و عقربه‌های آن دارای شکل و اندازه مناسب هستند و به درستی کار می‌کنند. اما در ساعت‌های فیک، در اندازه عقربه‌ها دقت زیادی نشده است و عقربه‌ها ممکن است در حین حرکت لرزش داشته باشند.

  • به گارانتی بین‌المللی ساعت نیز توجه کنید!

همه ساعت‌های اصل دارای گارانتی از طرف شرکت واردکننده هستند. باید توجه کنید که در هنگام خرید، فروشنده گارانتی شرکت واردکننده را به شما تحویل دهد. برخی از برندهای ساعت اصل، دارای گارانتی بین‌المللی هستند به این گونه که در صورت به وجود آمدن مشکل در ساعت مچی، می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر این برند، مراجعه فرمایید.

  • به قیمت ساعت مچی توجه کنید!

 ساعت اصل در مقایسه با فیک، تفاوت قیمت بسیار زیادی دارند. پس اگر با فروشگاهی برخورد کردید که ساعتی را با قیمت پایین‌تری فروخت، به اصل بودن آن باید شک کرد. برخی از فروشندگان، ساعت‌های فیک را با همان قیمت ساعت اصل، می‌فروشند، پس تفاوت قیمت نمی‌تواند دلیل قطعی برای فیک و یا اصل بودن ساعت باشد.

  • از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید!

تشخیص ساعت فیک از اصل برای افراد بی‌تجربه، کار سختی است، زیرا بسیاری از افراد با رعایت کردن موارد فوق‌الذکر نیز نمی‌توانند ساعت اصل را از فیک تشخیص دهند. بنابراین اگر قصد خرید ساعت مچی دارید، بهتر است آن را از فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های برند مورد نظرتان با خیالی آسوده خریداری کنید.

  • به وزن ساعت مچی توجه کنید!

برخی از سازندگان ساعت تقلبی، برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از قطعات بی‌کیفیت استفاده می‌کنند و این امر موجب سبک شدن وزن نهایی ساعت نسبت به نسخه اصلی آن می‌شود. البته باید توجه داشته باشید برخی از ساعت‌های اصل به سبک بودنشان مشهور هستند، زیرا در آن‌ها از قطعات طلا و با کیفیتی ساخته شده است که وزن پایینی دارند.

  • ساعت‌های اصل در برابر آب مقاومت بالایی دارند!

یکی از مواردی که در تشخیص ساعت اصل به شما کمک زیادی می‌کند، مقاومت در برابر آب است. حداقل مقاومت ساعت‌های مچی اصل در برابر آب، تا عمق ۳۰ متری و حداکثر آن بستگی به برند ساعت دارد. مقاومت در برابر آب در ساعت‌های مچی، در شناسنامه ساعت و در پشت ساعت نیز، نوشته شده است. اگر مقاومت نسبت به آب از عدد ۳۰ متر کمتر بود، ساعت موردنظر فیک و تقلبی است.

خرید ساعت ضدآب از فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین

 

  • به بند ساعت مچی توجه کنید!

بند ساعت‌های مچی اصل، استحکام و انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به خوبی با مچ دست شما هماهنگ می‌شود. در داخل بند ساعت‌های اصل، لوگوی برند و نام کشور سازنده، درج شده است.

موارد فوق‌الذکر، برای ساعت مچی زنانه و همچنین ساعت مچی مردانه به خوبی صدق می‌کند. با رعایت کردن موارد بالا و همچنین پرس‌وجو از کسانی که قبلا تجربه خرید ساعت برند مورد نظرتان را داشته اند، می‌توانید یک ساخت اصل، با دوام و شیک را برای خودتان تهیه کنید.

ساعت مچی اصل و باکیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

همان‌گونه در پیش‌تر به آن اشاره شد، تمام ساعت‌های مچی اصل دارای گارانتی و ضمانت‌نامه بین‌المللی هستند. گارانتی بین‌المللی به این معنا است که اگر شما ساعت مورد نظرتان را از ایران خریداری کنید و به یک کشور دیگر سفر کنید، می‌توانید از گارانتی بین‌المللی و خدمات پس از فروش آن بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

می‌توانید ساعت مچی اصل و باکیفیت را از مراکز و فروشگاه‌های معتبر و همچنین نمایندگی رسمی برند مورد نظرتان، تهیه کنید. توجه داشته باشید که در هنگام خرید ساعت مچی، از فروشنده بخواهید تا گارانتی و ضمانت‌نامه ساعت را به شما تحویل دهد. ضمانت‌نامه ساعت مچی حتما باید از طرف شرکت واردکننده ساعت باشد. اگر در هنگام خرید ضمانت‌نامه را از فروشنده تحویل بگیرید، به گونه‌ای فروشنده کیفیت کالا را ضمانت کرده است و در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکلی، می‌توانید با ضمانت‌نامه‌ای که در دست دارید به راحتی آن را پیگیری کنید.

در صورتی که قصد خرید ساعت مچی از فروشگاه‌های اینترنتی را دارید، باید به معتبر بودن و سابقه فروشگاه دقت کنید. زیرا امروزه فروشگاه‌های نامعتبر بسیار زیادی تأسیس شده‌اند که عکس ساعت‌های اصل را در پیج خود قرار می‌دهند اما در هنگام ارسال کالا، نسخه کپی آن را برای شما می‌فرستند. پس حتما قبل از خرید اینترنتی از معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل فرمایید. به طور کلی بهتر است خرید ساعت مچی را به صورت حضوری انجام دهید تا بتوانید به طور کامل ساعت را بررسی کنید و دفترچه ساعت و سایر امکانات آن را از نزدیک ببینید.

راهنمای خرید ساعت اصل

برای خرید ساعت اصل بهتر است موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

  • بهتر است ساعت مورد نظر خود را با توجه به استایل‌تان خریداری کنید، زیرا ظاهر تمام ساعت‌ها شبیه هم نیست و در سبک‌های مختلفی از جمله ساده، کلاسیک، اسپرت، ویژه مجالس و غیره طراحی شده‌اند. برای این که از خرید خود رضایت کافی داشته باشید بهتر است نوع ساعت را با توجه به استایل‌تان خریداری فرمایید.
  • به بودجه‌ای که برای خرید ساعت در نظر گرفته‌اید توجه کنید و متناسب با بودجه‌تان، اقدام به خرید ساعت کنید. اما توجه داشته باشید که هیچ‌گاه کیفیت را فدای قیمت نکنید.
  • به تمام مواردی که در طول مقاله به آنها اشاره شد توجه داشته باشید، تا بتوانید یک ساعت اصل و باکیفیت را خریداری کنید.

حتما باید قبل از خرید ساعت بدانید که هدف شما از خرید ساعت چیست و به دنبال چه مدل ساعتی هستید، با دانستن جواب این سوالات، می‌توانید خرید خود را راحت‌تر و بدون دردسر انجام دهید.

خرید ساعت اصل از فروشگاه اینترنتی واچ‌آنلاین

برای خرید ساعت مچی اصل می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین ساعت مچی که دارای نماد تجارت الکترونیک و معتبر هستند مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین با بیش از 8 سال سابقه در حوزه فروش ساعت می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. برای انتخاب مدل می توانید روی کمک کارشناسان این وب سایت حساب کنید. علاوه بر آن تمامی ساعت ها اصل بوده و کارت گارانتی به همراه دارند. تنوع بسیار بالای کالاها نیز موجب می شود که کار شما برای انتخاب ساده تر شود 

برای اطلاع از محصولات و قیمت‌ها می‌توانید نام واچ‌آنلاین را در گوگل جستجو کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها