کد خبر: ۱۳۷۳۷۸۰
قیمت خودرو و خرید آن طی تیرماه 1401 در فضایی غیرشفاف و نامشخص پیش‌ رفت. اگرچه افت‌وخیز قیمت ماشین به‌عنوان یک کالای سرمایه‌ای در نخستین ماه فصل تابستان آن‌چنان نبود که شرایط را کاملا بی‌ثبات نشان دهد و مانع از حرکت به‌سوی خروج از انجماد و رکود فعلی شود. سیگنال‌های بازار آن‌قدر اطلاعات ارزشمند برای کارشناسان صنعت خودرو فرستاده‌است که بتوانند تا حدودی شرایط را تا انتهای فصل گرما پیش‌بینی کنند. در ادامه، اوضاع بازار اتومبیل تا پایان تابستان 1401 را ارزیابی می‌کنیم.

قیمت خودرو و خرید ماشین، مه رقیق صبحگاهی!

در روزهای پایانی تیرماه 1401، سیگنال‌های مثبتی از بازار به‌دست آمد. رصد روزانه قیمت خودرو نشان می‌دهد بازار در انتظار تعیین تکلیف مذاکرات احیای توافق هسته‌ای سال 2015 و ابلاغ رسمی آیین‌نامه واردات در شرایطی برزخی به سر می‌برد و سطح نوسانات آن در کم‌ترین جایگاه ممکن طی دست‌کم 6 ماه اخیر ارزیابی می‌شود. اما از سویی سپهر سیاسی و اقتصادی جهان و منطقه، همچنین شرایط کلی بازار و صنعت خودرو کشورمان خبر از رشد قیمت این محصول طی ماه‌های آینده می‌دهد.

حقیقت این است که حتی در صورت آزادسازی واردات و احیای برجام، بازهم در میان‌مدت تنها می‌توان به کاهش شیب رشد قیمت‌‌ها امید بست!

استدلال منطقی، نتیجه‌گیری عینی

ضمن بررسی روزانه انواع سایت خرید و فروش خودرو با درج قیمت، می‌توان به این نتیجه رسید که قیمت خودرو و خرید این کالای سرمایه‌ای تا پایان سال صعودی خواهد بود. حال مواردی چون افزایش عرضه خودرو به بازار با تکمیل محصولات ناقص خودروسازان، ممکن است کمی از تب‌وتاب جهش قیمت در میانگین بازه‌های دست‌کم ماهانه بکاهد؛ اما درنهایت خرید خودرو تا پایان تعطیلات تابستانی به نفع خریدار تمام می‌شود.

همچنین در این مه رقیق آغاز فصل تابستان، برای فروش سریع خودرو و تبدیل آن به سایر کالاهای سرمایه‌ای از جمله مسکن، زمین و انواع ماشین، دریافت کمک از پلتفرم‌های خرید و فروش آنلاین خودرو می‌تواند مانع از ضرر فروشندگان شود.

پیش‌بینی قیمت و خرید خودرو تا پایان تابستان

چگونه از نمودار صعودی قیمت خودرو و خرید آن سود ببریم؟

در یک اقتصاد تورمی، پول نقد همواره مانند برف در تابستان ذوب می‌شود و در مقابل انواع کالاهای سرمایه‌ای همگام با تورم افزایش قیمت را تجربه می‌کنند. بدون تردید خرید خودرو کارکرده و صفرکیلومتر چه به‌صورت نقد و چه در قالب طرح‌های معتبر فروش اقساطی خودرو می‌تواند تا پایان سال و چه‌بسا اواسط پاییز موجب افزایش سرمایه خریداران شود.

وقتی تورم نقطه به نقطه رشد می‌کند، می‌توان با تقریبی از اطمینان میزان صعود تورم سالیانه را نیز تخمین زد. در چنین اکوسیستمی خرید اقساطی خودرو یا هر کالای سرمایه‌ای دیگری در میان‌مدت و بازه‌های زمانی چندماهه نه‌تنها قسط‌ها و سود تسهیلات اخذ شده را جبران می‌کند، بلکه موجب رشد سرمایه و سودآوری نیز خواهد شد. در این شرایط حتی ریزش چند میلیونی قیمت انواع خودروهای رُند بازار نیز حریف مجموع افزایش قیمت آن‌ها طی بازه‌های زمانی چندماهه نمی‌شود.

بر همین اساس خرید اقساطی خودرو در بازی بی‌رحم میان تورم و پس‌انداز شما، در نهایت دست‌تان را به‌عنوان پیروز میدان بالا می‌برد.

مزیت‌های اختصاصی طرح‌های خرید اقساطی خودرو

همان‌گونه که پیش‌تر نیز عنوان شد، با درصد بالایی از اطمینان پیش‌بینی می‌شود شیب نمودار قیمت خودرو و خرید آن طی ماه‌های آینده صعودی باشد. به این ترتیب اگر امروز ماشین بخرید، بهتر از فرداست. در این مورد صبر مگر درصورتی‌که اتفاق ویژه‌ای در افق سیاسی و اقتصادی کشور حادث شود، نمی‌تواند توجیه منطقی داشته باشد. شرکت در طرح‌های متنوع فروش مانند بسته خرید اقساطی خودرو از پلتفرم‌های معتبر از مزایای عمومی بسیاری برخوردار است. همراه مکانیک ازجمله شرکت‌هایی است که به‌طور خاص برای خریداران انواع خودرو پیشنهادهای ویژه‌ای شامل موارد زیر دارد:

  • کارشناسی تضمین‌شده خودرو تحویلی به خریدار تا یک هفته

  • عدم نیاز به ضامن

  • آغاز پرداخت اقساط 3 ماه پس از واریز پیش پرداخت

  • انعطاف در تعیین تاریخ آغاز و تعداد اقساط

  • سند زدن به نام خریدار از لحظه خرید

  • تحویل خودرو بلافاصله پس از واریز پیش پرداخت

  • دریافت پیش‌پرداخت منصفانه

  • اعتبار و قدمت بالای مجموعه همراه مکانیک و عدم درگیری‌های حقوقی بعدی با شرکت‌های فاقد اعتبار

  • ضمانت سلامت و مغایرت پس از تحویل و فروش اقساطی خودرو

پیش‌بینی قیمت و خرید خودرو تا پایان تابستان

نتیجه گیری

همواره به‌دنبال تلاطم‌های اقتصادی کشورمان، بازار خودرو هم بی‌نصیب نخواهد ماند. ابهام درمورد قیمت خودرو، خرید خودرو و فروش آن، همیشه وجود داشته است. در اینجا تلاش کردیم تا پیش‌بینی حدودی از این بازار پرابهام داشته باشیم. اما توصیه می‌کنیم که اگر قصد خرید خودرو دارید، با سهل‌انگاری یا کم‌توجهی به پیشواز دردسرهای اضافی نروید. همراه مکانیک یک پلتفرم مطمئن و خوش‌سابقه در زمینه خرید و فروش خودرو است. کارشناسان خبره بازار در این شرکت همواره نمودار قیمت خودرو و خرید آن را با استفاده از اصول علمی و تجربی مورد بررسی قرار می‌دهند و متناسب با شرایط، انواع طرح‌های خرید خودرو به‌صورت نقد و اقساط را ارائه می‌کنند. در اینجا از انواع خدمات خودرویی همراه مکانیک استفاده کنید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها