مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در نشست ستاد پروژه مهر استان:

پروژه مهر نماد مدیریت و برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس است

اولین نشست ستاد پروژه مهر با حضور درویشی مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد پروژه مهر استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۲۰۵۸

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛  علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست پروژه مهر را نماد مدیریت و  آبروی استان در برنامه ریزی موفق برای بازگشایی مدارس عنوان و خاطر نشان: کرد باید تمامی تمهیدات لازم برای بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز سال تحصیلی آینده فراهم گردد.

درویشی با بیان اینکه رسیدن به این مطلوب نیازمند همکاری همه قسمت‌های آموزش و پرورش در صف و ستاد است هماهنگی همه کارگروه های ستاد پروژه مهر با دبیرخانه استانی را خواستار شد.

وی افزود: باید تا قبل از شهریور ماه مباحث ساماندهی نیروی انسانی، نقل و انتقالات فرهنگیان و سایر مقدمات لازم برای بازگشایی مطلوب مدارس به سرانجام رسیده باشد تا اول مهر با کم ترین دغدغه شاهد بازگشایی مدارس باشیم.

حشمت اله وردی معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر استان نیز در ابتدای این نشست در گزارشی مهمترین اقدامات صورت گرفته در راستای عملیاتی نمودن دستورالعمل پروژه مهر استان را بیان و بر مستند سازی فعالیت های کارگروه‌های زیرمجموعه ستاد تاکید کرد.

وی اضافه کرد: برای انسجام بیشتر و هماهنگی کامل کارگروه های استانی گزارش اقدامات انجام شده در نشست بعدی ستاد توسط روسای کارگروه‌ها ارائه گردد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها