چه چیزی باعث شده گاج در برابر خیلی سبز و نشر الگو حرفه ای تر باشد؟

چه ویژگی هایی سبب شده است گاج در برابر انتشاراتی مانند خیلی سبز و نشر الگو حرفه ای تر به نظر برسد.
کد خبر: ۱۳۷۱۶۴۷

چه چیزی باعث شده گاج در برابر خیلی سبز و نشر الگو حرفه ای تر باشد؟

در این مقایسه به ویژگی هایی مانند تعداد عناوین کتاب های هر انتشارات، میزان رضایت مشتریان از پشتیبانی، کیفیت چاپ، سرعت ارسال و تحویل سفارش و ... می پردازیم و انتشارات را از این لحاظ رده بندی می کنیم.

انتشارات کمک درسی

همانطور که می دانید انتشارات زیادی در عرصه چاپ و تالیف کتاب های کمک درسی برای مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف فعالیت می کنند. اما در این بین، انتشارات گاج یکی از موفق ترین انتشارات محسوب می شود. که حتی در مقایسه با انتشارات بزرگ و صاحب نامی چون انتشارات خیلی سبز و نشر الگو حرف اول را می زند.

ناگفته نماند که در این نوشته صرفا ویژگی های مثبت این انتشارات ذکر شده و به معنی رد عملکرد سایر انتشارات نیست و هر یک از انتشارات کمک درسی دارای برتری هایی به نسبت این انتشارات هستند و در صورتی که قصد دارید یک مقایسه کامل از انتشارات مختلف داشته باشید می توانید نوشته زیر را مطالعه کنید:

کتاب های گاج را بخریم یا خیلی سبز و نشر الگو؟

موسسه گاج از سال 1381 توسط ابوالفضل جوکار که خود نیز معلم است با هدف تالیف و انتشار کتاب های کمک درسی با بیان روان و ساده نسبت به کتاب درسی تاسیس شد. این انتشارات در طی این سال ها موفقیت های زیادی کسب کرده است. در ادامه به برخی از ویژگی های قابل توجه این انتشارات می پردازیم.

گروه مولفان انتشارات گاج

چه چیزی باعث شده گاج در برابر خیلی سبز و نشر الگو حرفه ای تر باشد؟


اولین و شاید مهم ترین موردی که باعث برتری انتشارات گاج نسب به دیگر انتشارات می شود استفاده از اساتید و مولفان زبده و به نام سطح کشور است.

انتشارات بین المللی گاج از همان ابتدای شروع فعالیت خود، با استفاده از مولفان برتر کشور سعی داشته است که در کنار سادگی و روانی کتاب های خود از نظر علمی نیز رتبه بالایی را داشته باشد. که با توجه به رضایت دانش آموزان تا حد خیلی زیادی به این امر رسیده است.
محتوای کتاب های گاج

کتاب های کمک درسی گاج از نظر درسنامه و سوالات و پاسخنامه جزء بهترین کتاب ها در بین سایر انتشارات هستند.

از معروف ترین و بهترین مولفان انتشارات بین المللی گاج که در سطح کشور شناخته شده هستند می توان از افرادی چون ابوالفضل قاضی، سعید احمدی، علیرضا رزاقی، مهسا پیشه ور، حبیب شفیعی، مجید رفعتی، علی اکبر طالبی، آریان حیدری و محمد واعظی نام برد که همگی بسیار مجرب و زبده هستند و در سطح کشور و بین دانش آموزان محبوب و آشنا.

تنوع بالای کتاب کمک درسی گاج برای تمام پایه ها و رشته های تحصیلی

از ویژگی های دیگر گاج که در بین انتشارات مختلف بسیار مشهود و حائز اهمیت است تنوع بالای کتاب های کمک درسی است.

انتشارات گاج بر خلاف بسیاری از انتشارات دیگر که تنها برای رشته و مقاطع خاصی کتاب تولید می کنند برای تمامی مقاطع از پیش دبستانی تا کنکور کتاب های کمک درسی تالیف و چاپ کرده است. علاوه بر این کتاب های کمک درسی گاج منحصر به یک و یا دو رشته تحصیلی خاص نیست و برای تمامی رشته های تحصیلی کتاب های متنوعی منتشر شده است.

انتشارات گاج برای هر درس کتاب های مختلفی با موضوعات متفاوت دارد و دست دانش آموز برای انتخاب و خرید کتاب به این صورت باز است. به طور کلی گاج در هرسال حدود 10.000.000 کتاب چاپ و روانه بازار می کند.

چاپ و تکثیر قوی کتاب های کمک درسی گاج

چه چیزی باعث شده گاج در برابر خیلی سبز و نشر الگو حرفه ای تر باشد؟

ویژگی دیگری که در ادامه این مقاله قصد داریم درباره آن گفت و گو کنیم چاپ و تکثیر کتاب های کمک درسی گاج است.

گاج بر خلاف بعضی از انتشارات که میزان چاپ کتاب کم و یا بی کیفتی دارند همیشه و در تمام این سال ها تلاش کرده است که کتاب های خود را با بهترین کیفیت و با طراحی زیبا منتشر کند. همچنین به ندرت کتاب های گاج در مواقعی که نیاز هستند تمام و ناموجود می شوند و معمولا تمامی کتاب های کمک درسی این انتشارات قابل دسترس و تهیه برای دانش آموزان است. موردی که شاید در انتشارات دیگ مانند خیلی سبز و نشر الگو کمتر دیده شود.

پشتیبانی قوی و ارسال سریع سفارش

هنگام خرید کتاب درسی یا کمک درسی پشتیبانی سریع و بسته بندی و ارسال با سرعت بالا برای دانش آموزان بسیار اهمیت دارد. گاج در این خصوص نیز خیلی خوب عمل کرده است. داشتن راه های متنوع برای ارسال سفارش سبب شده که دانش آموزان بتوانند در کمترین زمان ممکن کتاب های خود را درب منزل دریافت کنند.

کتاب های کمک درسی خیلی سبز و نشر الگو یا گاج؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که هر یک از این انتشارات در یک درس خاص عملکرد بهتری دارند. بسته به اینکه قرار است برای کدام درس خود کتاب کمک درسی تهیه کنید انتخاب های متفاوتی دارید.
کتاب های زیست خیلی سبز

به عنوان مثال خیلی سبز در درس زیست کتاب هایی با مطالب به روز و کامل ارائه کرده است به طوریکه اکثر دانش آموزانی که قصد دارند درصد بالایی در درس زیست کسب کنند از کتاب های زیست خیلی سبز استفاده می کنند.

کتاب های زیست خیلی سبز با بیانی مناسب و لحن ساده تمامی نکات مربوط به درس زیست را در قالب درسنامه های کامل ارائه کرده و با استفاده از تست های آموزشی و ترکیبی و پاسخنامه کاملا تشریحی تواننسته است بطور کامل پاسخگوی نیاز دانش آموزان باشد.

یکی از ویژگی های بارز خیلی سبز در برابر گاج، آپدیت بودن محتوای کتاب های کمک درسی آن می باشد که به خوبی توانسته است در این امر موفق عمل کند.

کتاب های موج آزمون نشر الگو

از طرفی نشر الگو نیز به واسطه کتاب های موج آزمون خود توانسته است نظر اکثر دانش آموزان را در دوران جمع بندی به خود جلب کند. این کتاب ها در جمع بندی به شیوه آزمون محور نقش مهمی در افزایش سرعت تست زنی و یادگیری بهتر مطالب توسط دانش آموزان ایفا می کنند.

جمع بندی

در این نوشته ویژگی هایی را جهت آشنایی شما با نکاتی که هنگام خرید کتاب کمک درسی باید به آن ها توجه کنید ذکر کردیم. حال با دید بهتر می توانید برای خرید کتاب های درسی و کنکوری خود اقدام کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها