جلسه اضطراری ستاد کرونا در شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی اباد برگزار شد

در پی شنا سایی سه مورد جدید مبتلا به کووید در شهرستان حاجی‌آباد، جلسه اضطراری ستاد کرونا در شبکه بهداشت و درمان این برگزار شد.
در پی شنا سایی سه مورد جدید مبتلا به کووید در شهرستان حاجی‌آباد، جلسه اضطراری ستاد کرونا در شبکه بهداشت و درمان این برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۰۸۳۱

هرمزگان-جام جم انلاین-در پی شنا ساییسه مورد جدید مبتلا به کووید در شهرستان حاجی‌آباد، جلسه اضطراری ستاد کرونا در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی اباد ، مهمترین اقدام برای پیشگیری از شیوع پیک جدید کرونا را تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و افزود: میزان استفاده از ماسک به دلیل عادی انگاری کاهش یافته که یکی از نشانه های آن، بروز مجدد موارد بیماری است.

 

وی افزود: اگر چه تعداد مبتلایان به کرونا پایین است، ولی می‌تواند مقدمه‌ای برای پیک جدید باشد که می‌توان با تکمیل واکسیناسیون از تشدید بیماری پیشگیری کرد.

 

دکتر اقتدار بختیاری همچنین از آمادگی کامل بیمارستان شهرستان برای پیک احتمالی خبر داد و گفت: در این مرحله تاکید بر پیشگیری می‌باشد و عدم استقبال مردم از تکمیل واکسیناسیون را یکی از آسیب‌های جدی دانست و تأکید کرد: باید از ظرفیت رسانه ها،افراد تاثیرگذار جامعه و دستگاه‌های اجرایی جهت اقناع‌سازی جامعه و ترغیب مردم به تکمیل واکسیناسیون استفاده کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها