سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با وبدای خلیج فارس با عنوان اینکه در طی ۲۴ ساعت بیمار جدیدی در هرمزگان با تشخیص کرونا بستری نشده است افزود: که با مثبت شدن تست یکی دیگر از بیماران بستری مشکوک به کرونا   تعداد موارد بستری به دلیل کرونا در استان به ۳ نفر رسیده است که تحت نظر می باشند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با وبدای خلیج فارس با عنوان اینکه در طی ۲۴ ساعت بیمار جدیدی در هرمزگان با تشخیص کرونا بستری نشده است افزود: که با مثبت شدن تست یکی دیگر از بیماران بستری مشکوک به کرونا تعداد موارد بستری به دلیل کرونا در استان به ۳ نفر رسیده است که تحت نظر می باشند.
کد خبر: ۱۳۷۱۳۴۶

هرمزگان-جام جم انلاین-سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان  با اعلام اینکه در طی ۲۴ ساعت بیمار جدیدی در هرمزگان با تشخیص کرونا بستری نشده است افزود: که با مثبت شدن تست یکی دیگر از بیماران بستری مشکوک به کرونا تعداد موارد بستری به دلیل کرونا در استان به ۳ نفر رسیده است که تحت نظر می باشند.

 

دکتر فاطمه نوروزیان گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی به دلیل کرونا در استان هرمزگان ثبت نشد و تعداد موارد فوتی کماکان دو هزار و ۶۱۶ نفر باقی ماند.

 

شایان ذکر است در حال حاضر هیچ بیماری بدلیل کرونا در بخش مراقبتهای ویژه بستری نیست

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها