نمایندگی بلوئر هوادهی ارزن آلمان و لانگ تک

کد خبر: ۱۳۷۰۷۶۴

نمایندگی بلوئر هوادهی ارزن آلمان و لانگ تک

نمایندگی بلوئر هوادهی ارزن آلمان و لانگ تک در ایران این امکان را به مشتریان می دهد که تمامی محصولات مورد نظر را با کمترین قیمت ممکن خریداری نمایند. همچنین خرید بلوئر هوادهی از نمایندگی مزایایی دارد که در ادامه عنوان خواهیم نمود.

بلوئر هوادهی و کاربردی که در صنعت تصفیه آب دارد

بلوئر هوادهی کاربردی ترین دمنده ای محسوب می شود که در تمامی صنایع سیستم های تصفیه آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. بلوئر هوادهی با افزایش سرعت سیالاتی مانند: هوا یا گاز ( از طریق پروانه هایی که در آنها وجود دارند) فرآیندها و فعالیت های صنعتی مختلف را تسریع می بخشد.

به طور مثال: در سیستم های تصفیه آب و فاضلاب نیاز است تا هوای لازم در واحد های هوادهی وجود داشته باشد. این موضوع باعث می ‌شود تا میکرو ارگانیسم‌ها به خوبی رشد کنند. از آنجایی که در حالت عادی نمی توان این میزان از اکسیژن و هوا را به میکروارگانیسم ها رساند، از بلوئر هوادهی استفاده می‌کنند.

بلوئر هوادهی یا دمنده هوا و لزوم استفاده آن در صنایع مختلف

بلوئر هوادهی یا همان دمنده هوا دستگاهی است که در صنایع مختلفی از جمله سیستم های تصفیه آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. وظیفه بلوئر هوادهی یا به اصطلاح دمنده هوا در سیستم های تصفیه فاضلاب دمیدن سیالات مانند: هوا، آب و یا گازها به داخل فاضلاب است.

امروزه در اغلب فعالیت ‌های صنعتی نیاز به استفاده از دستگاه هایی است که بتوانند کار انتقال ( هوا یا گاز ) را به خوبی انجام دهند. این موضوع به قدری مهم است که دستگاه های مختلفی صرفاً به این منظور تولید شده اند و هدف آنها انتقال حجم مناسبی از هوا یا گاز است.

در ساخت بلوئر هوادهی از دو عدد روتور استفاده شده است که هر کدام از این روتورها دارای یک منحنی سه پر می باشد. ( چرخ دنده، سیلندر، بیرینگ و سیل کننده ها ) از اجزای اصلی بلوئر هوادهی محسوب می شوند. به جهت اهمیت و لزوم استفاده از این محصول کاربردی در بسیاری از صنایع تصمیم گرفتیم تا با تنظیم این مقاله شما را با بلوئر هوادهی و کاربرد آن آشنا نماییم و در ادامه به معرفی و بررسی روتس بلوئر ارزن و بلوئر هوادهی لانگ تک بپردازیم.

نمایندگی بلوئر هوادهی ارزن آلمان و لانگ تک

انواع مختلف بلوئر هوادهی را بشناسیم

بلوئر هوادهی با توجه به نیاز صنایع مختلف در انواع مدل های متفاوتی طراحی و تولید می شود. بر اساس نوع سیستم انتقال هوا و حجم مورد نیاز برای سیستم های متفاوت میتوان بلوئر هوادهی را به سه دسته تقسیم بندی نمود:
•  ساید چنل
• بلوئر دوار با جابجایی مثبت (یا همان روتس بلوئر)
• بلوئرهای توربو

اخیرا سیستم ‌هایی طراحی و عرضه شده که چند نوع بلوئر هوادهی را با هم ادغام کرده که بلوئرهای ترکیبی دمنده نام دارند. در بین بلوئرهای ذکر شده، بلوئرهای جابجایی مثبت و ساید چنل کاربرد بسیار زیادی دارند.

بلوئر هوادهی چه تفاوتی با بلوئر ساید چنل دارد؟

اگر بخواهیم به صورت کلی تفاوت بین بلوئر هوادهی با جابجایی مثبت (روتس بلوئر) و بلوئر ساید چنل را بیان کنیم، باید بگوییم که روتس بلوئر نسبت به ساید چنل قدرت بسیار بیشتری دارد. یعنی میزان فشار آن بسیار بالاتر است.

روتس بلوئر ارزن و لانگ تک

از معروفترین مدل های روتس بلوئر می توان به روتس بلوئر ارزن و روتس بلوئر لانگ تک اشاره کرد. این دو برند که امروزه بیشترین استفاده در صنعت آب و فاضلاب را دارند، جزو بهترین و با کیفیت ترین محصولات بلوئر محسوب می شوند.

آشنایی با روتس بلوئر و عملکرد آن

اگر بخواهیم در مورد روتس بلوئر هوادهی صحبت کنیم می توان گفت در ساده ترین شکل ممکن، از این دستگاه کاربردی، به عنوان پمپ استفاده می ‌شود که وظیفه آن جابجایی و انتقال آب با فشار زیاد است. روتر ها در بلوئر هوادهی می چرخند و با چرخش آنها هوا ایجاد می ‌شود. روتس بلوئر به واسطه اینکه قابلیت هوادهی بسیار بالایی دارد و فشار هوای آن نیز بسیار بالاست عمدتاً در صنایع آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از روتس بلوئر هوادهی، قابلیت تنظیم هوای خروجی آن ها است. شما با استفاده از دامنه فعالیت خود و همچنین دبی مد نظرتان، می توانید فشار و میزان هوای خروجی آن را به راحتی تنظیم کنید. به عبارت دیگر، شما می توانید به صورت نقطه ای، فشار و خروجی آن را تنظیم کنید. این بلوئر نسبت به بقیه بلوئرها دارای دوام بالا و استهلاک کمتری است.

بلوئر هوادهی چه کاربردی در صنایع مختلف دارد؟

هر جایی که نیاز به هوادهی و انتقال سیالات با فشار زیاد وجود داشته باشد، می‌توان از بلوئرها و دیگر سیستم های کمپرسور وکیوم استفاده کرد. به طور مثال در صنایع و مراکز زیر شاهد استفاده گسترده از بلوئر هوادهی هستیم:
• مراکز پرورش ماهی ها و آبزیان
• کشتارگاه‌ ها
• صنایع نفت و پتروشیمی
• تصفیه آب و فاضلاب
• استخر ها
• جکوزی ها
• سیستم ها تفریحی آبی و غیر صنعتی

نمایندگی بلوئر هوادهی ارزن آلمان و لانگ تک

روتس بلوئر لانگ تک LONGTECH ساخت کشور تایوان
روتس بلوئر لانگ تک ساخت کشور تایوان بوده و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. اگر میخواهید از روتس بلوئر لانگ تک سال ها بدون مشکل استفاده کنید باید مواردی را در هنگام خرید این دستگاه مد نظر داشته باشید که در ادامه به آن اشاره نموده ایم:

اولین نکته ای را که باید در هنگام خرید بلوئر هوادهی لانگ تک در نظر داشته باشید این است که با توجه به ظرفیتی که در تابستان یا زمستان نیاز دارید دستگاه مورد نیاز را انتخاب کنید. سپس ظرفیت و توان دستگاه را با توجه به نوع فعالیتتان در نظر بگیرید. همانطور که مستحضر هستید هر چقدر که چگالی گاز بالاتر باشد، فشار نیز بالاتر می رود. از این رو باید به مسائل مختلف در مورد سیال مورد نظر (مخصوصا چگالی آن) توجه کنید.

اگر قصد خرید روتس بلوئر لانگ تک برای تصفیه خانه های آب و فاضلاب دارید، می توانید به وب سایت شرکت پارس مکانیک نمایندگی شرکت های لانگ تک و ارزن مراجعه نمایید و از خدمات مشاوره رایگان بهرمند شوید.

همچنین برای اینکه بلوئر هوادهی لانگ تک بتواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند، شرایط محیطی و ارتفاع مخزن هوادهی را نیز باید در نظر بگیرید.

نمایندگی بلوئر هوادهی ارزن آلمان و لانگ تک


روتس بلوئر ارزن Aerzen ساخت کشور آلمان

از مزایای قابل ذکر بلوئر های جابجایی مثبت یا روتس بلوئر ارزن ساخت کشور آلمان این است که با حجم زیاد کار، به هیچ عنوان دچار مشکل و خرابی نمی شوند. به عبارت دیگر کارآیی آنها بسیار بالاست و با حجم زیاد نیز به خوبی فعالیت می کنند. تعمیرات و نگهداری از این بلوئر هوادهی نیز بسیار آسان است و مانند دیگر محصولات در این حوزه، نیاز به نگهداری و تعمیر مستمر ندارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که روتس بلوئر ارزن دارد این نکته است که هوای خروجی آن هیچ گونه روغن و چربی ندارد. به همین دلیل است که معمولاً در صنایعی که به آلودگی بسیار حساس هستند، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. از آن جایی که بحث تصفیه آب نیز، حساسیت های خاص خودش را دارد و باید آب پاک، تمیز و تصفیه شده به عنوان خروجی وارد لوله ها شود، در صنعت تصفیه آب، از روتس بلوئر ارزن بیشتر استفاده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها