مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد"

دریافت نظر سنجی های ثبت نام از طریق QR کد در مدارس

مدیر کل آموزش و پرورش استان از دریافت نظر سنجی های ثبت نام از طریق QR کد در مدارس خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۰۵۲۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، ثبت نام سال تحصیلی 1402-1401با شعار ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی آغاز و جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام و رفع دغدغه های والدین، دریافت نظر سنجی های ثبت نام از طریق QR کد در مدارس اجرایی می شود.
محمود نقوی در این رابطه گفت: فرم نظارت بر ستاد های ثبت نام استان ها و مناطق، نمون برگ نظارت بر روند ثبت نام در مدارس در سامانه نظارت و نمون برگ نظر سنجی از اولیا در سامانه شکایات وزارت متبوع بارگذاری شده است.
وی افزود: تمامی مدیران مدارس موظفند جهت دریافت نظرات، پیشنهادات و ثبت شکایات احتمالی اولیا از مدارس، با ایجاد و ساخت این بارکد، روند نظارت همگانی را تسهیل بخشند.
نقوی تصریح کرد: در این راستا، ارزیابان حوزه ستادی، اداره کل و ادارات تابع استان به صورت مستمر از مدارس بازدید خواهند نمود و مراجعین می توانند مسائل و مشکلات خود را با شماره تماس 38260595 اداره ارزیابی و پاسخگویی به شکایات این اداره کل یا سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت اموزش و پرورش به نشانی shekayat.medu.ir در میان بگذارند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در پایان اظهار داشت: میزان مشارکت والدین در نظر سنجی های ثبت شده از طریق QRکد یا سامانه پاسخگویی به شکایات، از مؤلفه های اصلی عملکرد فعالانه استان ها و مناطق در امر نظارت بر فرایند ثبت نام تلقی شده و در زمره شاخص های کلیدی ارزیابی استان ها می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها