قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۱۳۷۰۳۸۴

قیمت سکه در بازار آزاد تهران. قیمت سکه 28 خرداد 1401. قیمت سکه افزایش یافت. عامل افزایش قیمت سکه در بازار چیست؟. روند افزایشی قیمت سکه ادامه دارد.

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز ۱۸۴۰ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۴۳۴ هزار و ۷۳۲ تومان است.

آخرین قیمت سکه تا پیش از امروز ۲۸ خردادماه

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۴,۱۴۵,۰۰۰ ریال رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۱,۸۳۵.۹۲ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۵۱,۳۸۰,۰۰۰ ریال رسید.

۴. هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۴۰,۴۸۰,۰۰۰ ریال رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۸۶,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۵۶,۵۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۳۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا در صرافی ملی به ۲۷۴,۳۹۸ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو در صرافی ملی به ۲۸۷,۲۷۹ ریال و قیمت هر پوند به ۳۸۶,۴۶۰ ریال رسید.

ریزش قیمت سکه در بازار

قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۵ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان رسید.

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز چهارشنبه (۲۴ خرداد ۱۴۰۱) در حدود ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه، قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۵میلیون و ۲۴۵ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز ۳۱۱ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۵۵۶ هزار تومان ارزان شد.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی نیز به ۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید که ۲۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش قیمت داشت.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز ۵ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان شد که نسبت به روز گذشته ۱۴۰ هزار تومان ارزان شد.

هر سکه گرمی نیز ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد که ۵۰ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش قیمت داشت.

اما قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۸۲۲ دلار اعلام شد.

کنترل بازار ارز موجب ریزش قیمت سکه شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: کنترل بازار ارز موجب ریزش قیمت طلا و سکه در بازار شده و در صورت تداوم این وضعیت، آرامش در بازار طلا ادامه دار خواهد بود.

ابراهیم محمدولی در گفت و گو با مهر در مورد وضعیت بازار طلا و سکه، اظهار کرد: زمانی که بازار ملتهب شود، مسئولان اقتصادی برای کنترل التهاب برنامه ریزی می‌کنند، در همین رابطه نیز با کنترل بازار ارز، بازار طلا طی یکی دو روز گذشته از التهاب خارج شد.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران افزود: طبیعتاً وقتی بازار از نظر قیمتی کنترل شود، آرامش نسبی در بازار حاکم می‌شود؛ در واقع زمانی که التهاب از بازار برداشته می‌شود، قیمتها روند نزولی به خود می‌گیرند، البته کاهش نرخ اونس جهانی نیز در این بخش، اثرگذار بوده است.

وی در مورد وضعیت خرید و فروش نیز گفت: خرید و فروش انجام می‌شود اما مثل بیست روز پیش نیست و تقاضا کمتر شده که البته طبیعی است زیرا التهابات زیاد بود و قیمت بعد از مدتی شروع به ریزش کرد.

محمدولی با بیان اینکه در صورت تداوم کنترل‌ها، آرامش در بازار طلا و سکه حکمفرما می‌شود، اظهار کرد: پیش بینی در بازار طلا سخت است چراکه هر نگاهی روی قیمت‌ها اثر می‌گذارد اما اگر وضعیتی که از دیروز ایجاد شده، تداوم یابد، این روزها، روزهای با آرامشی در بازار طلا خواهد بود.

در یکی دو روز اخیر شاهد ریزش قیمت سکه از کانال ۱۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و بازگشت به کانال ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی هستیم که به نظر می‌رسد این روند نزول قیمت در روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

قیمت سکه در ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

امروز (۲۵ خرداد ۱۴۰۱) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۱۵ میلیون تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۳ میلیون و ۲۵۰هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۱۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون ۴۳۵ هزار تومان معامله می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها