هانیه عاشوری مدال‌هایش را به مقام معظم رهبری تقدیم می‌کند

هانیه عاشوری کشتی‌گیر سنگین وزن ایران که برای اولین بار در تاریخ کشتی بانوان موفق به کسب مدال طلای جهانی شد و اخیرا هم در رقابت های قهرمانی آسیا دو مدال طلا و نقره کسب کرد، اعلام کرد که قصد دارد مدال هایش را به مقام معظم رهبری و شهدای مدافع حرم تقدیم کند.
کد خبر: ۱۳۶۹۵۸۴

ملی پوش وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم کشتی آلیش بانوان قصد دارد مدال هایش را به مقام معظم رهبری و شهدای مدافع حرم تقدیم کند.

وی گفت: با مشورت با خانواده ام، تصمیم گرفته ام تا مدال طلای جهانی و آسیایی و نقره آسیایی خود را به مقام معظم رهبری و شهدای مدافع حرم تقدیم کنم و بزودی پیگیری های لازم را برای این کار انجام خواهم داد.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو بااشاره به افتخارآفرینی اخیرش در رقابت های آسیایی به میزبانی کشور قرقیزستان، اظهار کرد: در این رقابت ها برای اولین بار کشتی آلیش بانوان در دو بخش فرنگی و آزاد برگزار شد و در هر دو بخش مدال گرفتم.

وی ادامه داد: همه رسانه ها و حتی هیات کشتی هم فکر می کردند که در این رقابت ها تنها یک مدال نقره گرفته ام، در حالیکه در بخش آزاد مدال طلا و در بخش فرنگی مدال نقره گرفتم.

وی با قدردانی از حمایت های علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، گفت: رئیس هیات شهرستان اسلام آبادغرب هم زمانی که به کرمانشاه بازگشتم برای استقبالم به مجموعه ورزشی کوثر آمده بود که جای قدردانی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها