اجرای خدمات آبرسانی روستایی و شهری سرعت می گیرد

رئیس آبفای شهرستان فیروز کوه گفت: با آغاز فصل کاری و تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی ،آب رسانی و اصلاح شبکه آب رسانی روستایی و شهری با سرعت بیشتری در حال اجرا است
کد خبر: ۱۳۶۹۳۶۳

به گزارش جام جم آنلاین تهران،علی اصغرآخوندبابا رئیس آبفا شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه با آغاز فصل کاری و ضرورت استفاده بهینه کاربران از آب ، تسریع بخشی در آب رسانی و ارائه خدمات را در دستور کار قرار گرفت .
وی افزود: این دستگاه خدمات رسان،  آب رسانی به ۱۵ روستای شهرستان با اجرای اموری مانند، نصب و تقویت پمپ ها، ساخت مخازن در محدوده شهری ،اصلاح و توسعه شبکه و خط انتقال  شهری ، نصب سیستم های کلر زنی اتوماتیک و سیستم های پایش و کنترل از راه دور مخازن و چاه ها را دست اقدام و اجرا دارد.
رئیس آبفا شهرستان فیروزکوه گفت: اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی برای اجرای امور خدماتی یاد شده از محل اعتبارات جاری این شرکت تامین شده است.
آخوند بابا ادامه داد: خدمات این اداره در محدوده شهری، نظیر تقویت پمپ ها، اصلاح و توسعه شبکه شهری ، اجرای بخشی از فاضلاب شبکه شهری از محل درآمدهای  داخلی شرکت در حال اجرا و انجام است.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با اداره آموزش و پرورش
رئیس آبفا شهرستان فیروز کوه از انعقاد تفاهم نامه مشترک بین آبفا و آموزش و پرورش شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای گسترش همکاری‌ها، تقویت تعامل فرهنگی- آموزشی و نظام‌مند کردن فعالیت‌ها، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره آموزش و پرورش و شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران منعقد شد.
آخوند بابا گفت: این تفاهم‌نامه در راستای نهادینه‌سازی ارزش آب در بین دانش‌آموزان، اصلاح الگوی مصرف با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای آگاهی‌بخشی و آشنا سازی دانش‌آموزان به عنوان نسل آینده‌ساز نسبت به مسائل و چالش‌های جدی بخش آب و انتقال فرهنگ استفاده صحیح از این نعمت بی‌نظیر از دانش‌آموزان به خانواده‌ها و تغییر نگرش نسبت به مصرف آب بین دو نهاد به امضا رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها