گوهرسازه ؛ تولید کننده وال پست و میلگرد بستر در حجم بالا

شرکت گوهر سازه یکی از بهترین شرکت‌ها در عرصه تولید و عرضه شناخته می‌شود که فعالیت خود را در سال 1379 آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۳۶۹۳۴۷

این گروه صنعتی رفته رفته با تولید قالب‌های فلزی مدولار بتن، محصولات اتاق‌های پيش ساخته شده، وال پست، میلگرد بستر و سایر محصولات با کیفیت توانست به نامی ماندگار و آشنا در بستر تولید تبدیل شود.

گوهرسازه ؛ تولید کننده وال پست و میلگرد بستر در حجم بالا

در عصر حاضر یکی از شرکت‌هایی که با پیشرفت‌های صنعتی دنیا حرکت ‌می‌کند شرکت صنعتی گوهر سازه است و به همین دلیل مورد توجه ویژه مهندسین کشور، مدیران صنایع و صاحب نظران قرار گرفته است.

گوهرسازه؛ تولید کننده وال پست و میلگرد بستر

گروه صنعتی گوهرسازه دارای کادری مجرب است و از همان شروع فعالیت کیفیت را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده است. تولید تمامی محصولات گوهرسازه ( متعلقات بتوني و تجهیزات آن، قالب‌هاي مدولار، ساختمان‎هاي پيش ساخته کاملا استاندارد، وال پست گوهرسازه و ...) با تکیه بر تجارب متخصصان، تجهیزات به روز و خطوط تولید پیشرفته انجام ‌می‌شود در نتیجه ‌می‌توان به کیفیت و کارایی تولیدات شرکت گوهر سازه اعتماد کامل داشت.

یکی دیگر از دلایلی که سبب شده تا این گروه صنعتی به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود این است که محصولات خود را با توجه به نیازهای مختلف و روز کاربران طراحی و تولید می‏‎کند و هدف خود را معطوف به جلب رضایت مشتریان کرده است.

در واقع امکان درخواست محصولات کاملا سفارشی و مطابق با نیاز تک تک کاربران وجود دارد. در ادامه برای آشنایی شما عزیزان اطلاعات مختصری در رابطه با انواع تولیدات شرکت گوهرسازه داده‌ایم.

ضرورت استفاده از وال پست در ساختمان سازی

یکی از مهم‌ترین اجزا برای ارتقای مقاومت یک ساختمان استفاده از وال پست یا وادار است و از آنجا که کشور ایران یکی از کشورهای زلزله خیز محسوب ‌می‌شود استفاده از وال پست در ساخت ساختمان‌ها ضروری است چرا که میزان خسارت ناشی از زلزله را بسیار کاهش می‌دهد. اما وال پست چیست؟ در واقع وال پست یک کلاف با طول مشخص شده است و دارای دو جز تیر و ستون ‌می‌باشد که در ساخت ساختمان‌ها مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. وال پست‌ها به دو دسته‌ی عمودی و افقی تقسیم می‌شوند که دیوارها را در برابر نیروهای خمشی، کمانشی در اثر زلزله و لرزش و نیروهای عمود بر صفحه نگهداری می‌کنند.

وال پست عمودی یا قائم ستون یا تیر که استفاده از آن در دیوارهایی با طول بیشتر از 4 متر و دیوارهایی که طول آنها 40 برابر ضخامت دیوار می‌باشد از وال پست منقطع کناری و زیر سقفی به صورت کشویی نگهدارنده که تکیه گاه دیوار خواهد بود استفاده می شود.

وال پست افقی جهت اتصال دو وال پست عمودی یا فریم مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد و زمانی که دیوار ارتفاعی بیشتر از 3.5 متر داشته باشد استفاده از وادار افقی یا تیرک استفاده می شود. شرکت گوهر سازه انواع و اقسام وال پست افقی و عمودی را متناسب با نیاز کاربران تولید و به بازار فروش عرضه می‎کند.

مقاوم سازی ساختمان با استفاده از میلگرد بستر

استحکام یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در ساخت هر بنایی باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و امروزه برای افزایش استحکام و مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله از مصالح و ابزارهای مختلف و جدیدی استفاده می‌شود. استفاده از میلگرد بستر یکی از روش‌های کاربردی و ارزان قیمت است که جهت افزایش استحکامات ساخت و سازها و اتصالات به کار گرفته می‌شود.

میلگرد بستر از سیم‌های فولادی در ضخامت چهار میلی متری ساخته می‌شود که حالتی آج دار دارد در نتیجه با بتن و ملات بهتر تماس برقرار می‌کند.

میلگرد بستر در تقویت دیوارهایی که با آجر و یا بلوک ساختمانی ساخته شده‌‌اند تاثیر قابل توجهی دارد و از طرفی سبب تقویت قسمت‌های مختلف ساختمان از جنبه فولادی می‌شود.

اگر شما عزیزان نیز قصد استفاده از میلگردهای بستر با کیفیت برای مقاوم سازی ساخت و سازها هستید می‌توانید محصول مذکور را از شرکت گوهرسازه تهیه و خریداری کنید.

گوهرسازه ؛ تولید کننده وال پست و میلگرد بستر در حجم بالا


سایر محصولات تولید شده در گوهرسازه

قالب مدولار بتن

در حال حاضر استفاده از قالب بتن مدولار برای قالب بندی انواع سازهای بتنی به شکل گسترده‌ای افزایش پیدا کرده است. قالب مدولار بتن در ابعاد و اندازه‌های گوناگون و متنوعی تولید می‌شود، به طور کلی این قالب‌ها در ارتفاع 1، 1،5 و 2 متری با عرض متغیر 10 تا 50 سانتی متری در بازار موجود می‌باشند. این محصول به دلیل تنوع زیاد بیشترین نقش و کاربرد را در قالب بندی بخش‌های مختلف سازه‌های بتنی دارد. اگر از قالب مدولار بتن برای اجرا و ساخت سازه‌ها استفاده شود نتیجه کار، ایجاد سازه‌ای است که علاوه بر داشتن زیبایی و استواری از طول عمر بالایی نیز برخودار است. شرکت گوهر سازه یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه فروش انواع قالب بتن مدولار با کیفیت عالی در ابعاد و اندازه‌های استاندارد فعالیت دارد و می‌توانید این محصول را از این شرکت خریداری کنید.
کانکس

کانکس یک سازه پیش ساخته است که مهم‌ترین کاربرد آن در زمینه اسکان موقت است. کانکس مانند ساختمان اجزایی چون دیوار، در، سقف و پنجره دارد با این تفاوت که در ساخت آن از مصالح سبک و پیش ساخته استفاده شده است تا قابلیت حمل داشته باشد. امروزه از کانکس برای موارد مختلفی استفاده می‌شود و می‌توان به کانکس فروشگاهی، کانکس نگهبانی، کانکس مخابراتی و ... اشاره کرد.

گوهرسازه ؛ تولید کننده وال پست و میلگرد بستر در حجم بالا

خرید اینترنتی از سایت گوهرسازه

شرکت گوهر سازه یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید و عرضه انواع قالب بتن، میلگرد بستر، وال پست، کانکس، کاراوان، کیوسک، کانتینر و ... است که تجربه‌ای طولانی مدت و سابقه درخشان در این زمینه دارد. شرکت گوهر سازه در راستای مشتری مداری تمام تلاش خود را کرده است تا محصولاتی با کیفیت را با تکیه به دانش و استانداردهای روز دنیا با قیمتی مناسب‌تر به مشتریان عزیز عرضه کند و همچنین با ارائه خدمات پس از فروش مناسب و به موقع سبب جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان گرامی شود.

شما عزیزان جهت تهیه و خرید اینترنتی و غیر حضوری تجهیزات و مصالح ساختمانی مورد نیاز خود می‌توانید به سایت شرکت گوهر سازه به آدرس اینترنتی www.goharsazeh.ir مراجعه کنید و جهت مطلع شدن از قیمت‌ها و سفارش محصول با شماره‌های 150 54 666 021 و 123 54 666 021 تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها