گزارش اختصاصی «جام‌جم» از جدیدترین محصولات دانش‌ بنیان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، اینوتکس ۲۰۲۲

زیست‌ بوم نوآوری زیر یک سقف

استارتاپ فیبوتک که دو سال پیش راه اندازی شد، به صورت تخصصی در زمینه مشاوره سبد گردانی به صورت تخصصی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می کند. این استارتاپ در سومین روز از نمایشگاه اینوتکس 2022 در هاب رسانه رونمایی شد.
کد خبر: ۱۳۶۵۹۴۵

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری اینوتکس 2022 ، در فیبوتک، شما می توانید از طریق آموزش، بررسی تحلیل، خرید و فروش نسبت به کسب درآمد از فرصت بین بازارهای سهام داخلی، خارجی، فارکس، ارزهای دیجیتال و .. به عنوان دستیار هوشمند شما باشد.

ساسان سیفی در مورد بازار رمز ارزها گفت: «بازار رمز ارزها از سه رکن اصلی تشکیل شده است، اول دارایی هایی هستند که معاملات ارزهای دیجیتال در آن شکل می گیرد که همان ارزهای دیجیتال هستند، دوم صرافی ها هستند که به دو صورت متمرکز و غیر متمرکز فعالیت می کنند و در کنار آنها سرویس هایی هستند که شیوه معامله گری را تسهیل می کنند که ما نیز در همین گروه قرار می گیریم».

بنیانگذار فیبوتک درباره محصول کریپتوبات گفت: «سامانه فیبوتک و همچنین محصول کریپتوبات هر دو در ابزار معامله گری قرار می گیرد و به فعالین بازار کمک می کند تا بتوانند از نوساناتی که در بازار موجود است، سود کسب کنند، ما محصولی را طراحی کردیم به نام کریپتوبات که به افراد کمک می کند که چالش های مالیاتی را نداشته باشند. کریپتوبات یک محصول دستیار هوشمند معامله گری است که به وسیله آن افراد می توانند نقاط ورود و خروج بهینه ای داشته باشند. علاوه بر آن شما می توانید از نگاه تحلیلگران و معامله گرانی که در فیبوتک هستند نیز استفاده کنید، همچنین سیستم کپی ترید و الگوتریدی وجود دارد که شما با استفاده آن می توانید در زمان هایی که در بازار حضور ندارید، آن را بررسی کنید. اگر هم دانش تحلیل دارید، از این ابزار به صورت شخصی سازی شده می توانید استفاده کنید».

آقای سیفی در ادامه گفت: «در حقیقت اگر فردی تحلیلگر باشد می تواند با سایر تحلیلگران ارتباط بگیرد و در کنار آن از ابزار های آموزشی جهت ارتقا خود بهره بگیرد، اگر هم فردی تحلیلگر نیست می تواند از روی دست معامله گران خبره معامله کند».

در ادامه او به شرایط ورود افراد در فیبوتک اشاره کرد: «افرادی که می خواهند به عنوان معامله گر و تحلیلگر وارد فیبوتک شوند، لازم است آزمون های فیبوتک را با موفقیت گذرانده باشند تا از صلاحیت استراتژی مناسب برای ورود در پلتفرم برخوردار باشند».

او اضافه کرد: «محل درآمد برای تحلیلگران این است که جدای از اینکه می توانند بر روی سرمایه خودشان بتوانند سود آوری شده باشند، قادر باشند بر روی سایر افراد هم ترید کنند و اگر تحلیلشان درست حاصل شد از آن سود هم سهم داشته باشند».

در پایان آقای ساسان سیفی درمورد مزیت رقابتی فیبوتک گفت: «دستیار معامله گری که در اختیار تحلیلگر قرار می گیرد مانند یک برادر عمل می کند و او می تواند به واسطه هوشی که در پلتفرم است، عملکرد تحلیلگر را بهتر از گذشته کند، حتی در زمان هایی که پشت سیستم نیست و نمی تواند پوزیشن خود را هدایت کند، آن پوزیشن توسط ربات هدایت خواهد شد».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها