معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد

بازداشت شرور جنوب پایتخت

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری شروری که در جنوب تهران شهروندی را مصدوم کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۵۹۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، سرگرد محمد زیدی در تشریح جزییات این خبر گفت: اواخر فروردین ماه سال جاری خبری مبنی بر ضرب و جرح یکی از شهروندان در مقابل منزل شخصی اش در محله مسعودیه دریافت شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه و پایش دوربین های مداربسته مشخص شد سه نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در یک اختلاف حساب شخصی با دو دستگاه موتورسیکلت در ابتدا عربده کشی کرده و ضمن بر هم زدن نظم عمومی، شاکی را مصدوم کردند به نحوی این شهروند به علت وخامت وضعیت جسمانی با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل می شود.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران تصریح‌کرد: سرانجام با اقدامات شبانه روزی هویت و مخفیگاه عامل اصلی این درگیری شناسایی و با اخذ دستور قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در حوالی گیشا اعزام و پس از انجام چندین ساعت تعقیب و مراقبت متهم را در حالی که قصد داشت مخفیگاه خود جابجا کند دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهم با اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر عوامل این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: پلیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها