شرور سطح یک تهران ، بعداز تهدید اینستاگرامی رقیبش او را شلیک چهارگلوله کشت و تحت تعقیب قرارگرفت.
کد خبر: ۱۳۶۴۹۶۴

عقربه های ساعت 14 و 30 دقیقه چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت امسال را نشان می داد که مرد جوانی بعد از بیرون آمدن از مغازه آرایشگاهی در محله یافت آباد ، هدف شلیک گلوله قرار گرفت و غرق در خون روی زمین افتاد . مرد تیرانداز هم سوار خودروی تیبایی شد و از محل گریخت.

دقایقی بعد با تماس شاهدان تیراندازی ، ماموران کلانتری یافت آباد و تکنسین های اورژانس خود را به محل رساندند و مرد زخمی به بیمارستان انتقال یافت اما بعد از دو ساعت فوت شد.

موضوع این قتل به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. او و تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در محل حاضر و به بازبینی فیلم دوربین مداربسته درمانگاهی که در محل تیراندازی قرار داشت پرداختند. با بازبینی فیلم مشخص شد، خودروی تیبا دو سرنشین داشته که یکی از آنها از پشت سر، چهار گلوله به کمر مرد جوان شلیک کرده و بعد از آنجا فرار کرده بودند.

در ادامه تحقیقات محلی هویت مقتول شناسایی و معلوم شد او سابقه دار واز اراذل و اوباش سطح یک پایتخت است.

تحقیق از دوستان مقتول نشان داد، او با یکی از اراذل واوباش سطح یک تهران،اختلاف و درگیری داشته و هر کدام خود را به عنوان شاخ محله می دانستند.

همچنین معلوم شد این کری خانی و درگیری ها به اینستاگرام هم کشیده شده بود. آنها یک روز قبل از قتل، در یافت آباد با هم درگیری فیزیکی داشتند و تنها مظنون قتل، با انتشار پیامی خطاب به مقتول می نویسد؛ « انتقام سخت نزدیک است، منتظر باش.» ساعاتی بعد از این تهدید هم، قتل رخ داده بود.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام جم گفت : با دستور قضایی تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل مسلح صادر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها