رزمایش جهادگران فاطمی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان گفت: رزمایش جهادگران فاطمی در ۱۹ نقطه استان در شهرستان های سیستان و بلوچستان با حضور بیش از 450 جهادگر بسیجی اجرا می شود.
کد خبر: ۱۳۶۵۲۳۶

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی اظهار داشت: رزمایش جهادگران فاطمی هجدهم اردیبهشت ماه همزمان با دومین روز از هفته بسیج سازندگی در ۱۹ نقطه استان در شهرستان های سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

 

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: این رزمایش برنامه محوری سازمان در شهرستان زاهدان و در شهرستان دیگر است که با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان استانی و شهرستانی اجرا شد.

 

وی بیان کرد: در این رزمایش بیش از ۴۵۰ گروه جهادی خواهر و برادر در عرصه های مختلف خدمت رسانی، عرصه های عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، بهداشت و درمان بناست خدماتی را به مردم ارائه می دهند.

 

این مسئول اظهار داشت: جهادگران بسیجی بیشتر در مناطق حاشیه شهرها و مناطق روستایی فعالیت خواهند داشت که محله های هدف که قرار است به آنها خدمت رسانی شود از قبل توسط گروه های جهادی شناسایی شده اند و بناست بعد از اجرای رزمایش انشاالله جهادگران خدمات بی منت خود را به محرومین و نیازمندان ارائه دهند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها