به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج برگزار شد؛

میز خدمت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: بسیج از آغاز تاسیس خود تاکنون هرگز نظاره گر مشکلات مردم نبوده و برای حل و رفع آنها تلاش کرده است.
کد خبر: ۱۳۴۸۲۷۹

به گزارش جام جم آنلاین؛ سردار احمد شفائی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: بسیج نیرویی برخواسته از میان مردم بوده و هیچ گاه نظاره گر صرف مشکلات آنها نبوده است.

 

سردار احمد شفائی افزود: این نیروی مردمی با تمام توان در راستای حل مشکلات گام برداشته که در برخی مواقع نیاز به حضور میدانی و در صحنه داشته و در برخی شرایط نیز ضرورت داشته تا مسئولان مربوطه را فراخوان دهد که در تمام این موارد با توان کامل پای کار بوده و خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: امسال نیز در این هفته ویژه برنامه های مختلفی پیش بینی شده است که به پیشنهاد سیستان وبلوچستان شعار "بسیج پاره تن مردم" به عنوان شعار ملی در سرتاسر کشور انتخاب و ابلاغ شد که طبیعتاً در این هفته مردم محور اصلی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این هفته قصد داریم در کنار برنامه های مشخص شده در راستای گفتمان سازی از سند اعتلای بسیج بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب و بیان دستاوردها، ظرفیت ها و عملکرد 42 ساله بسیج گام برداریم و مردم بیش از پیش با خدمات این نیروی مردمی آشنا شوند.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان افزود: روز شمار این هفته نیز به ترتیب بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج، علم و پژوهش، بسیج عدالت، مبارزه با فساد، بسیج عزت ملی، مرزبندی با دشمن، بسیج، استقلال و آزادی، بسیج، سبک زندگی و بسیج، معنویت و اخلاق است نامگذاری شده که در هر روز برنامه های متناسب با همان روز و عنوان اجرایی می شود.

 

وی تاکید کرد: اجرای رزمایش جهادگران بسیجی با حضور هزار و 600 گروه فعال در سطح استان، رزمایش سراسری کمک های مومنانه توسط پایگاه ها و کانون های مقاومت بسیج، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، نواختن زنگ بسیج در مدارس منتخب با بهره گیری از سامانه شاد، آغاز پویش نذر خون بسیجیان، جشنواره جهادگران علم و فناوری به همراه افتتاح مرکز رشد و فناوری بسیج در مرکز استان، رونمایی از سایت و پوستر جهاددانشگاهی، همایش تخصصی جشنواره نهضت جانان مسئله محور و تجلیل از دانشجویان نخبه در قالب هسته محله، دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین به صورت کشور، برگزاری  اجلاسیه کنگره ملی دانش آموزی در محل مجلس به صورت ویدئوکنفرانس از جمله اقدامات این هفته است.

انتهای پیام/‏

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها