مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی:

سماجت در بازاریابی منجر به سودآوری نمی شود

مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی گفت : سماجت در بازاریابی مشتری را محکوم به خریدن می کند و بازاریاب باید مشتری را برای رسیدن به تصمیم نهایی راهنمایی کند.
کد خبر: ۱۳۶۵۱۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، حمید بروغنی، سردبیر هفته نامه توسعه بازاریابی پیگیری را مهمترین اصول فرآیند فروش عنوان کرد و افزود : سماجت در بازاریابی بسیار غیرمنطقی است و منجر به سودآوری نمی شود.

وی با توجه به اهمیت سودآوری برای مدیران و حمایت آنها از فروشندگان سمج تصریح کرد : سماجت در بازاریابی مشتری را مجبور به گرفتن تصمیم مثبت می کند ولی پیگیری همراه شدن با مشتری است..

ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
یک عارف انقلابی

گفت‌وگوی جام‌جم با علی سرلک درباره ویژگی‌ های شخصیتی آیت‌ا... فاطمی‌ نیا

یک عارف انقلابی

نیازمندی ها