تیم فوتبال استقلال که می‌توانست با پیروزی برابر سپاهان تا حدود زیادی قهرمانی‌اش در لیگ بیست و یکم را قطعی کند با تساوی برابر زردهای اصفهان یک امتیاز تاثیرگذار کسب کرد.
کد خبر: ۱۳۶۴۷۶۲

به گزارش جام جم آنلاین، از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال دو تیم استقلال و سپاهان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک به یک خاتمه یافت. محمد دانشگر (۶) برای استقلال و ولسیانی (۱۴) برای سپاهان گل زدند.

ترکیب تیم استقلال؛ سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس (۴۶ سعید مهری)، صالح حردانی (۵۸ وریا غفوری)، امیرحسین حسین‌زاده (۷۶ ارسلان مطهری)، کوین یامگا (۸۸ آرمان رمضانی) و رودی ژستد (۵۸ سبحان خاقانی).

در نیمه نخست این بازی ابتدا محمد دانشگر در دقیقه ۶ دروازه سپاهان را باز کرد و سپاهانی‌ها در دقیقه ۱۴ از روی نقطه پنالتی توسط ولسیانی این گل را پاسخ دادند.

بازی را دو تیم با سرعت بالا آغاز کردند که نشان از اشتهای هر دو تیم برای رسیدن به گل و پیروزی در این بازی بود و همین باعث شد هر دو تیم خیلی زود به گل‌های اول خود در این بازی برسند.

آبی پوشان در دقیقه ۶ و لحظاتی پس از یک شروع مجدد از روی نقطه کرنر به اولین گل بازی رسیدند. ضربه کرنری که در یک رفت و برگشت به جعفر سلمانی رسید توسط وی با ارسالی بلند پشت محوطه ۶ قدم روی سر دانشگر فرود آمد و مدافع پیش تاخته استقلال با ضربه سری دقیق دروازه سپاهان را باز کرد. ب

سپاهانی‌ها با استفاده از یک ضد حمله تند و تیز توسط محمد رضا حسینی و خطای سید حسین حسینی صاحب ضربه پنالتی شدند که ولسیانی این ضربه را بر خلاف جهت حرکت حسینی تبدیل به اولین گل سپاهان کرد.

جدال تماشایی دو تیم در نیمه دوم هم ادامه داشت و فرهاد مجیدی که برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار انگیزه بالایی داشت در همان شروع نیمه دوم تغییری را در ترکیب تیمش ایجاد کرد و مهری را به جای نیک نفس وارد زمین کرد.

هر چند سپاهان تا دقیقه ۶۰ تلاش زیادی کرد تا گل دوم را وارد دروازه استقلال کند اما آبی‌ها با دو تعویض دیگر شرایط را تغییر دادند تا اجازه ندهند سپاهان در دقایق پایانی سوار بر بازی شود. حضور وریا غفوری و سبحان خاقانی از جمله این تعویض‌ها بود.

برخلاف پیش بینی‌ها با تعویض‌هایی که استقلال انجام داد بازی آرامتر شد و دو تیم نتوانستند روال هجومی دقایق قبل را ادامه دهند و بیشتر توپ در میانه‌های زمین در گردش بود.

در دقیقه ۷۶ شوت امیدنورافکن در شرایطی که به سمت دروازه استقلال نواخته شده بود در بین راه به مدافع استقلال برخورد کرد که بازیکنان زردپوش اعتقاد داشتند توپ به دست بازیکن استقلال برخورد کرده است. در این صحنه توپ به دست عارف غلامی برخورد کرد اما موعود بنیادی فرد اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه ۸۰ ارسلان مطهری در حمله‌ای به سمت دروازه سپاهان در اندیشه فراهم کردن فرصت برای گلزنی بود که با خطای ولسیانی متوقف شد. این ضربه ایستگاهی اما ثمری برای آبی‌ها نداشت.

دقایق پایانی با حساسیت بالایی پیگیری شد اما در نهایت این دیدار با تساوی به پایان رسید تا استقلال بهره بهتری از یک امتیاز ببرد و همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ بیست و یکم باشد.

با این تساوی استقلال ۵۷ امتیازی شد و همچنان صدر جدول را با اختلاف در اختیار خود قرار داد و سپاهان هم با این تساوی ۴۶ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها