پایان پرداخت طلب مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان

دادستان کرمانشاه: پرونده گلیم و گبه بسته شد/ تمامی مطالبات پرداخت شد

پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر

دکتر توسلی زاده در پیامی با تبریک روز کارگر گفت: امروز تبلور هنر کارگران ایرانی برآمده از توان و چرخش بازوان این طبقه متعهد و زحمتکش، در عرصه جهانی نمایان است.
کد خبر: ۱۳۶۴۴۵۴

پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگرمتن پیام رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به این شرح است:

  مقام معظم رهبری (مدظله العالی):
قوام تولید به وجود کارگر، کار کارگر و نیّت کارگر وابسته است.

 بسم الله الرحمن الرحیم

 در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری شده است این امر گویای این حقیقت است که امسال بیش از هر زمان دیگری به عزم و اراده همگان نیاز داریم تا با تحقق این شعار، بتوانیم از گردنه های پر پیچ و خم موانع تولید کشور به سلامت عبور کنیم. کارگران عزیز و گرانقدر به عنوان قشری متعهد و زحمتکش در تحقق این شعار نقش بی بدیل دارند.

 امروز تبلور هنر کارگران ایرانی برآمده از توان و چرخش بازوان این طبقه متعهد و زحمتکش، در عرصه جهانی نمایان است و کارگران با روحیه سازندگی و شور و امید، ایران اسلامی را به قله‌های شکوه و عزت جهانی رسانده‌اند.

 اینجانب، ضمن تقدیر و تشکر از کارگران پرتلاش ایران اسلامی به ویژه کارگران عزیز استان کرمانشاه که در عرصه تولید، صنعت و کشاورزی استان خوش درخشیدند، به پاس زحمات صادقانه آنان، این روز را تبریک عرض نموده و سلامتی و بهروزی ایشان را از درگاه خداوند بزرگ مسـألت می‌نمایم.

  پرویز توسلی زاده
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها