توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین کارگران هرمزگانی
با همکاری این اداره کل و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات

توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین کارگران هرمزگانی

بی‌توجهی به معیشت و سفره مردم از دینداری به دور است

امام جمعه ساوه گفت: بی توجهی به معیشت و سفره مردم از دینداری به دور است و هر صاحب منصبی آن را نادیده بگیرد بویی از دین نبرده است

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر شهرستان ساوه اظهار کرد: کارگران جزو اقشار مظلوم جامعه محسوب می‌شوند بنابراین با توجه به شرایط تورمی حاکم، باید به این مهم بیش از پیش توجه شود.
کد خبر: ۱۳۶۳۵۶۲

به گزارش جام جم آنلاین ساوه  وی بر ضرورت حمایت از جامعه کارگری تأکید کرد افزود: پشتیبانی از اقتصاد و تولید باعث چرخش چرخ کارخانه‌ها و رونق تولید می‌شود لذا باید همواره از منافع مثلث طلایی کارگر، کارفرما و مردم صیانت کنیم.

امام جمعه ساوه با اشاره به این‌که در دین مبین اسلام به مال و کسب آن از راه حلال ارزش قائل شده است، بیان داشت: تجسس در زندگی دیگران برای چگونگی ثروت و دارائی افراد و ایجاد شبهه و تهمت در دین اسلام نهی شده است لذا باید از آن دوری کنیم.

رحیمی با اشاره به ضرورت توجه به اقتصاد مردم ادامه داد: سفره مردم خالی باعث تضعیف دین خواهد شد؛ بی‌توجهی به معیشت و سفره مردم از دینداری به دور است.

وی همچنین با توجه به فیوضات ماه مبارک رمضان، بیان کرد: در این ماه اعمال حسنه چند برابر محاسبه و ثبت می‌شود و درهای بهشت به روی همگان برای تأمین توشه آخرت باز است.

دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه گفت: مقام معظم رهبری همواره یار و یاور واقعی جامعه کارگری در زمینه‌های مختلف هستند و همواره دغدغه این قشر را داشته‌اند.

داود میرزایی اظهار کرد: انتظار می‌رود دولتمردان و مجلسیان نیز درک مهم و درستی از فرمایشات ایشان در خصوص توجه و حمایت از این قشر داشته باشند و منافع فقرا و ضعفا را در نظر داشته و تصمیمات سازنده‌ای را برای بهبود معیشت آنان اتخاذ کنند.

وی ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر افزود: علی‌رغم افزایش حقوق کارگران طبق مصوبه شورای عالی کار، این مهم با تورم برابری نمی‌کند و بسیاری از آنان از عهده مخارج زندگی و هزینه‌های مختلف درمان برنمی‌آیند.

دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه با تأکید بر این که جامعه کارگری به دنبال این است که قدرت خرید کارگران تقویت شود، بیان کرد: افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران، هنوز نتوانسته از فشارهای ناشی از تورم بر کارگران را کاهش دهد به نحوی که از عهده پرداخت هزینه‌هایی مانند آموزش، تعرفه پزشکی و خدمات درمانی باز مانده‌اند.

میرزائی با اشاره به این‌که کارگران ساختمانی این شهر در محل تجمع از امکانات مناسب فیزیکی مناسبی برخوردار نیستند، گفت: شناسایی و تجهیز امکانات مناسب برای این قشر ضمن حفظ حرمت آنان منجر به ساماندهی نیز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها