رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرزگفت

برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور البرزی ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرزگفت: امسال راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم در شهرهای استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۲۸۶۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان در جلسه شورای هماهنگی راهپیمایی روز قدس  که در سالن شهدای استانداری البرز  با حضور مدیران کل و مسئولان ذی ربط به منظور اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم راهپیمایی روز قدس برگزار شد گفت: راهپیمایی روز قدس که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، از ساعت ۱۱ ظهر با  اجتماع  مردم در میدان‌های شهرهای استان  نزدیک مصلی صورت می گیرد و مردم روزه دار نیز، به سمت مصلی‌ها حرکت کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: در مصلی‌ها نیز، سخنرانی پیش از خطبه‌ها و نماز جمعه برگزار می‌شود.
او اضافه کرد: مسابقات ویژه ای در این روز در سطح شهر به صورت کتبی و شفاهی با برپایی غرفه‌های مختلف اجرا می‌شود.


ابراهیمیان در خصوص اجرای تمهیدات ویژه کرونایی در راهپیمایی روز قدس گفت: دستورالعمل‌ها نسبت به شهرهای با رنگ‌های مختلف اجرا می‌شود و در شهرهایی که قرمز کرونایی نباشد مردم می‌توانند حضور گرم و پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.
او با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در راهپیمایی روز قدس اضافه کرد: از اقشار مختلف هنرمندان، دانش آموزان، فرهنگیان، جامعه کارگران و اصناف می‌خواهیم در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور داشته باشند.
مرتضی ولی پوری در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس با بیان اينکه باید تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی و مراسم این روز پیش بینی شود، افزود: رسانه‌ها  باید از آمادگی لازم برای پوشش خبری حضور پرشور مردم در این مراسم برخوردار باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بیان کرد: این روز از اهمیت بالایی برخوردار است، بر این اساس در زمینه تولید محتوا اقدامات مؤثر انجام شود.
او تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه هر کدام وظایف خود را به نحو شایسته در روز قدس خود انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها