مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام در یادواره شهید ولی الله میرزایی عنوان کرد:

شهیدان جان خود را در راه دفاع از ارزش‌های والای دینی فدا کردند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام گفت: اگر رشادت شهیدان نبود اکنون شاهد یکپارچگی و قدرت ایران اسلامی نبودیم.
کد خبر: ۱۳۶۲۷۳۷
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ علی درویشی صبح امروز در یادواره شهید ولی الله میرزایی از شهدای دفاع مقدس عنوان داشت: پیام برگزاری یادواره‌ها این است که به خاطر آوریم شهیدان همیشه به ندای رهبر و مقتدای خویش پاسخ داده و جان خود را در راه دفاع از ارزش‌های والای دینی فدا کرده‌اند و این مسئله نشان دهنده‌ حرکت شهیدان در مسیر پیروی از ولایت و ارزش های دینی است.
 
مدیرکل آموزش پرورش استان ایلام ادامه داد: از دیگر خصوصیات شهدا پاسداشت ارزش‌های اسلامی همچون حجاب و معنویت است و برای حفظ این اصول به  میدان دفاع مقدس پانهاده اند.

وی با اشاره به برخی از توانایی و پیشرفت‌های علمی و فناوری در کشور، جهش علمی کشور را مدیون خون شهدا دانست و عنوان کرد: اگر رشادت شهدا نبود اکنون یکپارچگی و قدرت ایران اسلامی را شاهد نبودیم. 

درویشی در پایان با تاکید بر اینکه خون شهیدان باعث تداوم راه انقلاب شده است، افزود: اگر جانفشانی شهدا نبود انقلاب اسلامی مانند سایر انقلاب های دیگر در دنیا دچار انحراف می شد ولی به حول قوه‌‌ الهی خون شهدا، انقلاب را بیمه کرده و راه انقلاب تا وصل شدن به ظهور حضرت ولیعصر (عج) ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است دانش آموز شهید ولی الله میرزایی در تاریخ 21 فروردین ماه 1365 و در سن 18 سالگی در منطقه عملیاتی چنگوله به فیض شهادت نائل آمد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها