مدیر مخابرات منطقه یزد خبرداد:

رتبه نخست مخابرات منطقه یزد در شاخص میانگین مدت زمان پاسخگویی در کشور

مدیر مخابرات منطقه یزد گفت : مخابرات منطقه یزد در شاخص میانگین مدت زمان پاسخگویی به درخواست و شکایت های مردمی رتبه نخست را در بین مناطق مخابراتی کشور کسب کرده است .
کد خبر: ۱۳۶۲۷۲۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از یزد ، محمدرضا زارع با بیان این خبر اظهارداشت : بر اساس آخرین ارزیابی معاونت تنظیم مقررات مخابرات ایران در خصوص ارزیابی شاخص های عملکردی به شکایت ها، اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه یزد در  شاخص پاسخگویی به شکایات مردمی در بین مخابرات مناطق کشور،رتبه نخست را به خود اختصاص داد

وی افزود: در ارزیابی صورت گرفته در اسفند ماه سال گذشته ، 7100 فقره شکایت در مناطق کشور پاسخگویی و بارگزاری شد که از این تعداد 44 شکایت مربوط به استان یزد می باشد

زارع تصریح کرد: شاخص تعیین شده در این ارزیابی 1/28روز تعیین شده است که اداره بازرسی مخابرات منطقه یزد به طور میانگین 0/22از روز به در خواست ها و شکایات مردمی پاسخ داد

مدیر مخابرات منطقه یزد افزود: قطع ارتباط، ارائه خدمات نامطلوب پشتیبانی، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم ثبت نام و واگذاری تلفن ثابت، عدم تامین کابل و تجهیزات سرقت شده جز بیشترین موارد مطرح شده شکایتی می باشد

 وی خاطر نشان ساخت: مشترکان مخابرات منطقه یزد می توانند هرگونه پیشنهاد، مشکل و شکایات خود را با تماس با شماره 2021 یا ثبت شکایت در سامانه bazresi.tci.ir اطلاع دهند تا به آنها در کوتاهترین زمان رسیدگی شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها