«تردید» تازه‌ترین همکاری محمود انصاری و حسین سوادزاده در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۶۲۲۸۶

محمود انصاری جدیدترین آثار خود را در قالب یک آلبوم موسیقی با عنوان «تردید» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کرد.

به گزارش جام‌جم، ترانه سرا و آهنگساز تمام قطعات این آلبوم حسین سوادزاده است و تنظیم قطعات را نیز حسین سیاحی ، کمال صداقت ، وحید طاهرخانی و بهمن بختیاری انجام داده اند.
«تردید»، «عاشقم هنوزم»، «دلواپسی»، «عتراف»، «قاصدک»، «حسرت (کم نگیر)»، «خواهش»، «خاطره‌ها»، «مرگ رویاها»، «رویای آشفته» و «وقت عاشقی» عنوان قطعات این اثر تازه منتشر شده‌اند که قطعه  رویای آشفته با دو تنظیم متفاوت عرضه شده است.
فیروز ویسانلو، مجتبی تقی‌پور، یاشار خسروی، بابک ریاحی‌پور، حسن فراهانی، بابک یوسفی، علیرضا دریایی، محمد رشیدی، پیمان رشیدی، کمال صداقت، حسین سیاحی و بهمن بختیاری نوازندگان این آلبوم آکوستیک هستند و ضبط آن را وحید طاهرخانی به عهده داشته است.
میکس و مستر این آلبوم توسط نوید احمدی ، کمال صداقت ، وحید طاهرخانی و بهمن بختیاری انجام شده است.
مشاوره هنری و مدیریت پروژه آلبوم با حسین سوادزاده بوده و اخذ مجوز هم از طریق شرکت آوای ماندگار صداقت انجام پذیرفته است. امین باقری نیز عکاس و طراح گرافیک آن است.
قطعه ی « وقت عاشقی » تیتراژ شام ایرانی و قطعه ی « رویای آشفته » تیتراژ فیلم عشق نیکان بوده است.
دکتر محمود انصاری که پیش از این آلبوم « موج های آبی » را منتشر کرده بود، متولد ۱۳۴۷ در شهر اهواز است ، وی فارغ‌التحصیل رشته داروسازی از دانشگاه تبریز بوده وبه موازات تحصیل، به یادگیری دوره های مختلف خوانندگی زیر نظر استاد کاظم پوره پرداخته است ، سالها حضور در برنامه های صدا و سیما و اجرای چند تیتراژ از سوابق هنری این خواننده است.
هم اکنون می توانید « تردید » را از رسانه های معتبر موسیقی تهیه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها