خرید مبل تخت شو از جمله ایده های اقتصادی بسیار مفید بوده که در این باره می خواهیم برای شما توضییحاتی ارائه دهیم. همواره وسایلی که دارای چندین کاربرد می باشند در اولویت بالاتری برای خرید منزل قرار میگیرند.
کد خبر: ۱۳۶۱۹۸۶
خرید مبل تخت شو از جمله ایده های اقتصادی بسیار مفید بوده که در این باره می خواهیم برای شما توضییحاتی ارائه دهیم. همواره وسایلی که دارای چندین کاربرد می باشند در اولویت بالاتری برای خرید منزل قرار میگیرند. چرا که خرید این وسایل به دلیل ممانعت از خرید چندوسیله مجزا با کاربرد های متفاوت سبب صرفه جویی در هزینه می شود. به علاوه اینکه خرید وسایل چند کاره صرفه جویی در فضا و مکان را نیز سبب می شود.

امروزه ایده خرید مبل تخت شو نیز به دلیل سکونت بسیاری از افراد در منازل کوچک محبوب شده است. می دانید که خرید هر وسیله ای به دلیل پیشرفت فناوری امروزه از طریق اینترنت امکان پذیر می باشد. اما برای اینکه خرید مبل تخت شو خرید موفقی از سوی شما باشد ادامه مطلب را از دست ندهید تا به سوالات زیر برای شما پاسخ دهیم:

مشخصات مبل تخت شو که می بایست به هنگام خرید مورد توجه قرار گیرند کدامند؟
 
بهترین مدل مبل تخت شو کدام است؟
 

خرید مبل تخت شو از آرا سوفا ، پیشنهادی عالی برای هر دکوراسیون!


انواع مبل تخت شو


مبل تخت شو دارای انواعی می باشدکه هر کدام کاربرد خاص خود را دارند، به علاوه اینکه این مدل های مختلف توسط برند های مختلفی تولید می شوند. اما همانطور که خدمت شما گفتیم مبلمان تخت شو دارای مدل های مختلفی می باشند که به شرح زیرند:

مبل تخت شو کامل یا کاناپه تخت شو
 
مبل تخت شو مکانیزمی

در ادامه هریک از موارد زیر را توضییح خواهیم داد.
 


مبل تخت شو کامل یا کاناپه تخت شو


در این مبل امکان هم سطح قرارگرفتن پشتی با نشیمنگاه مبل از طریق خوابیدن پشتی فراهم است. این امکان امروزه فقط برای کاناپه های 3 نفره فراهم است.
 


مبل تخت شو مکانیزمی


برای استفاده از این مبل به عنوان تخت خواب نیازی به چرخاندن و یا خواباندن این مبل نیست. کمی فشار دادن مبل به سمت عقب برای رفع این مشکل کفایت می کند. تعبیه شدن ریل در کلاف این مبل ها سبب شده است تا عقب جلو کردن پشتی راحت شده و این مبل به یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت و تماشای تلویزیون مبدل شود.
خرید مبل تخت شو از آرا سوفا ، پیشنهادی عالی برای هر دکوراسیون!


جنس تشک


مبلمان تخت شو دارای انواع مختلفی از متریال به کار رفته در تشک خود می باشند که به شرح زیرند:

تشک فومی
 
تشک فنری
 
تشک بادی – فنری

در ادامه درباره هریک از موارد فوق توضییحاتی را ارائه خواهیم داد.
 


مبل تخت شو دارای تشک فومی


این مبل ها را می توان یکی از رایج ترین انواع مبلمان تخت شو در فروشگاه های مبل مربوطه دانست. به دلیل ضخامت کمی که این تشک ها دارند این تشک ها جرم کمتری هم نسبت به دیگر تشک ها دارند. این را هم بدانید که تولید کنندگان مبل تخت شو از دو نوع فوم برای تولید تشک استفاده  میکنند. فوم های گرم و سرد شامل این مواردند. فوم های سرد دارای انسجام بوده به گونه ای که سریعا پس از برخاستن فرد به حالت اولیه بازمیگردند. اما عکس بودن این ویژگی در فوم های گرم سبب شده است تشک های ساخته شده با این فوم ها بیشتر مناسب افراد سالمند باشد.
 


مبل تخت شو دارای تشک فنری


مبلمان تخت شو دارای تشک فنری نیز دارای طرفداران خاص خود می باشند. این تشک ها نسبت به اولین نمونه های تولید شده از این تشک ها دارای ویژگی های تکامل یافته تری می باشند. علت محبوب شدن این تشک ها را می توان در استحکام مبلمان تخت شوی قدیمی جست و جو کرد. چرا که مبلمان تخت شو قدیمی به دلیل استحکام کم و کیفیت پایین به سرعت مستهلک می شدند. این تشک ها دارای ضخامت قابل توجهی بوده و دارای هسته فنری از جنس استیل می باشد که در مواقعی قرارگیری این فنر ها در پاکت های مخصوص سبب می شود این فنر ها صدای مزاحم تولید نکنند.
در ادامه مقاله خرید مبل تخت شو به بررسی مبل تخت شو دارای تشک بادی – فنری خواهیم پرداخت.
 


مبلمان تخت شو دارای تشک بادی – فنری


توصیه می کنیم به هنگام بازدید از هر فروشگاهی که اقدام به فروش مبلمان می کند از در نظر گرفتن مبلمان تخت شو دارای تشک بادی – فنری غافل نشوید. فرقی نمیکند تصمیم به بازدید از کدام فروشگاه دارید. ساختار این تشک های مدرن از یک لایه هوا که امکان تخلیه شدن دارد و نیز یک لایه فوم و البته فنر تشکیل شده است. از آنجایی که در ساختار این تشک لایه هوای قابل تخلیه تعبیه شده است این ویژگی سبب افزایش ضخامت تشک و در نتیجه راحتی بیشتر آن می شود. به علاوه اینکه در این مبلمان شاهد تولید صدای کمتری از سوی فنرها هستیم.
 

خرید مبل تخت شو از آرا سوفا ، پیشنهادی عالی برای هر دکوراسیون!
نکات پایانی خرید مبل تخت شو


چند نکته دیگر نیز درباره خرید مبل تخت شو مانده است که بد نیست در این قسمت به آنها اشاره کنیم:

حتما فضایی را که می خواهید مبل تخت شو را قرار دهید در نظر داشته و متناسب با آن اقدام به خرید مبل تخت شو کنید. در این مقاله درباره انواع مبلمان تخت شو و نیز تشک آنها صحبت کردیم. اما خواسته ما از شما این است که به هنگام خرید مبل تخت شو حتما جنس پارچه ای را برای تشک در نظر بگیرید که به راحتی دچار پارگی و هرگونه آسیب دیگر نشود. نکته دارای اهمیت دیگر آسوده خاطر شدن از باز و بسته شدن بدون مشکل تشک است. اکیدا توصیه می کنیم که مبلمان تخت شو که متریال به کار رفته آنها چوب می باشد را در دستور کار برای خرید قرار نداده چرا که در آن مشکل ترک خوردن و یا پوسیده شدن این چوب ها سراغتان خواهد آمد.

اگر قصد خرید مبل تختخواب شو با کیفیت و ضمانت بالا دارید میتوانید به سایت یا فروشگاه آرا سوفا مراجعه کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها