معمای قتل مرموز قهرمان سابق بدنسازی

قهرمان سابق رشته بدنسازی آسیا در دفتر کارش در شرق‌ تهران به قتل رسید و پلیس با شناسایی یک مظنون در این جنایت، تحقیقات را برای رازگشایی از قتل آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۳۶۱۹۱۸

ساعت ۳۰‌دقیقه بامداد سه‌شنبه ۲۳فروردین امسال زنگ تلفن بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران به‌صدا در آمد و از طریق ماموران کلانتری گلبرگ در جریان قتل مردی ۲۹‌ساله در خانه‌ای در فلکه‌اول تهرانپارس در شرق‌تهران قرار گرفت.

دقایقی بعد، بازپرس جنایی همراه ماموران اداره‌دهم پلیس آگاهی تهران عازم محل جنایت شد و پس از ورود به محل جنایت دریافتند، برادر مقتول جسد را یافته است.

لکه‌های خون روی سرامیک‌های اتاق‌نشیمن تا اتاق‌خواب دیده می‌شد و جسد روی تختخواب افتاده و لباس خانه بر تن داشت.

او براثر ضربه محکمی که با جسمی سخت به سرش اصابت‌کرده به قتل رسیده بود. شواهد حاکی از این بود که او بعد از درگیری با قاتل و زخمی شدن، خود را تا اتاق نشیمن کشانده و قصد داشته از خانه بیرون برود و از همسایه‌ها کمک بخواهد که نتوانسته و بعد از بازگشت به اتاق روی تخت افتاده و جان باخته بود. نبود آثار ورود به زور، احتمال جنایت از سوی قاتلی آشنا را مطرح می‌کرد.

برادر مقتول در تحقیقات پلیسی گفت: امید، ورزشکار بود و علاقه زیادی به بدنسازی و پرورش اندام داشت. از سال‌۸۶ وارد این رشته ورزشی شد، سال‌۹۰ در مسابقاتی قهرمان شد و مقام و مدال‌هایی آورد. سال ۲۰۱۳ هم در مسابقات آسیایی مقام آورد. مدتی بود در این رشته به‌عنوان مربی فعالیت داشت. از یک‌سال قبل این خانه را اجاره‌کرده و قرارهای ورزشی را با شاگردانش در اینجا انجام می‌داد. امروز ساعت ۲بعدازظهر با هم قرارداشتیم. به تلفنش زنگ زدم که جواب نداد. احتمال دادم مشغول کارهایش است. شب دوباره زنگ زدم که باز هم جواب نداد. نگران‌شده و آخر‌شب به خانه‌ای که دفتر کارش هم بود، رفتم. تلفنش را جواب نداد و در آپارتمان را هم باز نکرد. همسایه‌ها نیز از او خبری نداشتند. ساعت ۱۲شب با کلیدساز برگشتم، در آپارتمان را بازکرده و وارد خانه شدم که با لکه‌های خون داخل اتاق نشیمن رو‌به‌رو شدم. صدایش زدم اما جوابی نداد. با گرفتن رد لکه‌های خون به اتاق خواب رسیده و جسدش را یافتم و به پلیس خبر دادم. مردی پنج‌ماه قبل با برادرم اختلاف‌هایی داشت و بعد از دعوا، کارشان به کتک‌کاری کشید که ماجرا با میانجیگری تمام شد. تصور می‌کنم آن مرد در اثر کینه، برادرم را کشته است.

میثم حسین‌پور، بازپرس شعبه‌چهارم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: قرار شد ماموران اداره‌دهم پلیس آگاهی تهران دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت را بازبینی کنند تا شاید ردی از قاتل به‌دست آید. همچنین مظنونی که خانواده مقتول به او شک دارند نیز تحت‌تعقیب قرار گرفت تا معلوم شود در جنایت نقشی داشته یا خیر؟

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها