مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام :

۱۰ کانون برتر سومین رویداد ملی فهما در ایلام تجلیل می شوند

امام جمعه ساوه:

فعالیت های کانون های مساجد، در راستای جهاد تبیین ارزشمند است

حجت الاسلام «رحیمی» در جلسه سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه که دفتر ایشان برگزار شد،ضمن تبریک به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: جهاد تبیین از تاکیدات مقام معظم رهبری است که کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند نقش موثری در این راستا داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۵۸۳۵۶

به گزارش جام جم آنلاین مرکزی امام جمعه شهرستان ساوه با اشاره به اینکه فعالیتهای کانونهای ساوه را در راستای جهاد تبیین بسیار خوب است، بیان کرد: از مدیران کانون تقاضا داریم با تمام توان به تلاش در این راستا ادامه دهند .

وی خاطر نشان کرد: مشکلات در این حوزه همیشه وجود داشته و با همکاری درصدد رفع آن تلاش می کنیم.

در این مراسم حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» نیز ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش موثری در تربیت دینی و اسلامی نسل جوان و نوجوان دارند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: امید است همواره شاهد همدلی و همراهی هر چه بیشتر مسئولان کانون ها در اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد و جذب نسل جوان و نوجوان به این پایگاه های دینی و اسلامی باشیم.

مدیر ستاد فهمای استان در پایان به ارائه گزارشی از  عملکرد کانونهای فرهنی هنری مساجد استان مرکزی پرداختند.

در ادامه این مراسم، «محمودی فر» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه نیز ضمن تشکر از فعالیتهای خوب مدیران کانون های مساجد گفت: بایستی حمایت لازم از کانونها انجام شود و در ردیف اعتبارات شهرستانی دیده شوند.

 این مقام مسئول اضافه کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی و دینی گام های موثری را در راستای جذب جوانان به مساجد برداشته اند.

 

گفتنی است در این مراسم که  با حضور ۲۰ نفر از مدیران کانون هایی که بیشترین فعالیت را در سامانه فهما داشته اند  برگزار شد، از همه مدیران کانون تقدیر بعمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها