مدیر امور آب و فاضلاب دهلران خبر داد:

تعویض خط انتقال فرسوده آب در پهله زرین آباد

مدیر امور آب و فاضلاب دهلران از تعویض100 متر خط انتقال فرسوده آب در پهله زرین آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۸۱۵۸

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سعید رنجبر با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش پرسنل آبفای این شهرستان 100 متر از خط انتقال آب فرسوده در پهله زرین آباد تعویض شد.

مدیر امور آب و فاضلاب دهلران ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از خط انتقال آب شهر پهله که آب شهر و روستاهای اطراف را تامین می شد دچار فرسودگی شد  بنابراین  با هدف جلوگیری از هدر رفت، قطعی و تقویت فشار آب پهله زرین آباد بیش از ۱۰۰ متر لوله  فولادی سایز 200 در طول مسیر اصلاح و تعویض شد.

وی همچنین از اجرای 500 لوله گذاری شبکه آب در شهر دهلران خبر داد و  گفت:  امور آبفای شهرسان  با استفاده از توان داخلی و تامین لوله و اتصالات مورد نیاز اقدام به اجرای لوله گذاری بطول 400 متر از جنس لوله پلی اتیلن به قطر110 و  63 میلی متر  برای منازل مسکن مهر و همچنین اجرای 100 لوله پلی اتیلن 63 در خیابان پشت اداره هواشناسی  با رعایت کامل استاندارد‌های لازم نمود.

رنجبر در پایان ابراز امیدواری کرد؛ مانند گذشته در نظر داریم با اتخاذ تدابیر لازم، اقدام جهادی و همراهی مسئولین شهرستان و استان خطوط انتقال و شبکه آبرسانی فرسوده در این شهرستان  را تعویض و اصلاح کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها