مدیر امور آب و فاضلاب دهلران خبر داد:

تعویض خط انتقال فرسوده آب در پهله زرین آباد

توسعه 200 متر شبکه آب در چرداول

مدیر امور آبفای شهرستان چرداول گفت: در راستای تکمیل شبکه آبرسانی و به منظور آبرسانی به نقاط مورد نظر، این اموراقدام به لوله گذاری شبکه آب، بطول 100 متر در شهر شباب و 100 متر نیز در شهر آسمان به صورت امانی نمود.
کد خبر: ۱۳۳۴۳۴۹

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ اسماعیل پاکزاد با اعلام این خبر گفت: این امور در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر تامین و توزیع آب شرب بهداشتی، تکمیل شبکه آبرسانی و در نهایت ارائه ی خدمات مطلوب آبرسانی به شهروندان، توسط عوامل اجرای در شهر شباب  اقدام به اجرا  لوله گذاری بطول100متر با استفاده از لوله پلی اتیلن110  میلی متر و ربط دو‌خط 110پلی اتیلن با رعایت کامل استانداردهای لازم نمود و با اجرای آن مشکل افت فشار و قطعی آب شرب چندین ساله بیش از 258واحد تجاری و‌ مسکونی این شهر رفع  گردید.

وی با اشاره به توسعه شبکه به طول 100 متر لوله در شهر آسمان آباد افزود: محله «سلطانقلی سفلی» شهر «آسمان آباد» مدت ها با افت فشار آب مواجه بود که ابن امور با اجرای ۱۰۰ متر لوله سایز 63 میلیمتر پلی اتیلن مشکل افت فشار و ‌قطعی کوچه های نشاط1و2 رفع و 14 رشته انشعاب نیزاستاندارد سازی گردید.
پاکزاد در پایان از همشهریان خواست با صرفه جویی در مصرف آب بویژه در ساعات اوج گرما، از قطعی و کاهش افت فشار در سایر مناطق جلوگیری کنند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها