استاندار در بازدید از پارک علم و فناوری البرز

رونمایی از 3 محصول دانش بنیان در پارک علم و فناوری البرز

استاندار در بازدید از پارک علم و فناوری البرز ضمن رونمایی از ۳ محصول دانش بنیان بر استفاده از قابلیت‌های این استان در حوزه شتاب دهنده‌ها برای توسعه هرچه بیشتر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۵۷۹۳۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز:مجتبی عبداللهی استانداراستان البرز گفت: هدف از بازدید  پارک علم وفناوری، اعلام آمادگی برای گسترش و پیشرفت کشور در حوزه فناوری و تکنولوژی های نوین است ودولت مردمی سیزدهم  و استانداری تلاش ویژه ای جهت حمایت از طرح ها وایجاد بسترهای مناسب دراین حوزه خواهند داشت.

 عبداللهی  از استان البرز به عنوان قطب علم وفناوری وتکنولوژی های نوین کشور یاد کرد و تصریح کرد: آنچه  در این بازدید برای من به اثبات رسید، این است که استان البرز به لحاظ بهره مندی از مجموعه ای مانند مجموعه پارک علم وفناوری از ظرفیت و پتانسیل بالایی در این حوزه برخوردار است ومی توان ادعا کرد که استانی منحصر بفرد درحوزه علم و تکنولوژی و شتاب دهنده هاست.

استاندار البرز اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم  و استانداری، تلاش ویژه‌ای  جهت حمایت از طرح ها وایجاد بسترهای مناسب دراین حوزه خواهند داشت.

عبداللهی درادامه با خاطرنشان کردن این مطلب که هماهنگی و همکاری لازم برای صدور مجوزها ، پرداخت وام  جهت شروع به کار و فعالیت  جوانان در اولویت قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: با همتی که در جوانان این حوزه و همچنین اراده ای که در دولت سیزدهم  به وجود آمده ، قطعا می توان با شتاب بیشتری در پیشرفت علم وفناوری گام های بلندی برداشت.

نماینده عالی دولت در استان البرز هم چنین به این نکته که حمایت های لازم جهت تسهیلاتی تحت عنوان جانمایی دفتر مرکزی پارک علم وفناوری البرز درشهر به لحاظ دسترسی راحت تر فناوران و شرکت ها از حیث مسافت را اشاره کرد و گفت:با توجه به این که کارهای بزرگی در حوزه تکنولوژی های نوین با حداقل امکانات در این مجموعه تحقق یافته، پس پیگیری این موضوع نیز امکان پذیر است، چرا که با کمترین فضا می توان بهترین طراحی ها را انجام و امکانات بسیار خوبی را فراهم کرد. لذا در این راستا  مجموعه استانداری جهت جانمایی دفتر پارک علم و فناوری البرز در این بخش نیز همکاری های لازم را انجام خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها