عضو شورای اسلامی شهر اصفهان

اقدامات حوزه توانمندسازی و تسهیل‌گری اشتغال انسجام پیدا کند

رئیس کمیسیون ویژه‌ آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید تدبیری صورت گیرد که امور مرتبط با حوزه توانمندسازی و تسهیل گری اشتغال در حوزه شهرداری به صورت منسجم و واحد در ذیل کمیسیون مناطق کم برخوردار قرار گیرد تا اقداماتی که امروز در حال انجام است انسجام پیدا کند.
کد خبر: ۱۳۵۶۶۰۴

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛

مجید نادرالاصلی در تذکرات خود در سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: تعظیم شعائر اسلامی از مهمترین وظایف مسئولان است و در این خصوص باید اقدامات بهتر و جدی‌تری در مناسبت‌ها انجام شود.

وی با اشاره به سفر تعدادی از اعضای شورای شهر به یزد گفت: مسئولان شورای شهر یزد در این دیدار، مردم اصفهان را مورد تکریم قرار دادند که باید از بابت این موضوع تشکر کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طرح استقرار دبیرخانه فرهنگی زاینده رود در شهرداری اصفهان تصریح کرد: این طرح براساس تأکید و نقش آفرینی موثر در انجام اقدامات قانونی برای زاینده‌رود به تصویب شورا رسید.

وی ادامه داد: طبق این مصوبه شهرداری موظف شد پس از ۳۰ روز از تصویب، آیین نامه‌ها و سیاست‌ها و برنامه های اجرایی طرح را تدوین و ارائه کند اما تا کنون چنین لایحه‌ای ارسال نشده است که باید دستور لازم در این خصوص صادر شود.

نادرالاصلی با اشاره به لزوم تقویت حوزه توانمندسازی و تسهیل گری اشتغال تصریح کرد: باید تدبیری صورت گیرد که این امور در حوزه شهرداری به صورت منسجم و واحد در ذیل کمیسیون مناطق کم برخوردار قرار گیرد تا اقداماتی که امروز در حال انجام است انسجام پیدا کند.

وی با تأکید بر لزوم پرداخت همه مطالبات کارکنان شهرداری تا پیش از آغاز سال نو گفت: زیرمجموعه شهرداری باید تکریم شوند و پرداخت به موقع حقوق و مطالبات در شهرداری می‌تواند الگویی برای سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها