استاندار کرمان در اختتامیه همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان:

نظام کنترل پروژه‌های استان کرمان راه‌اندازی شود

استاندار کرمان ؛

شروع به کار کارخانه کنستانتره کوهبنان نیازمند عزم همگانی دارد

استاندار کرمان در نشست رفع موانع تاسیس کارخانه کنستانتره کوهبنان با بیان اینکه گسترش طرح های صنعتی و معدنی عین خدمت به نظام و مردم است گفت:شروع به کار کارخانه کنستانتره کوهبنان نیازمند عزم همگانی دارد.
کد خبر: ۱۳۵۵۳۲۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان:نشستی در خصوص موانع پیش رو راه اندازی کارخانه یک میلیون تنی کنسانتره کوهبنان با حضور استاندار کرمان،رئیس کل دادگستری استان،سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی،نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی،فرماندار زرند،مدیرعامل آب منطقه ای استان و سرمایه گذار در دفتر استاندار برگزار گردید.

استاندار کرمان دراین نشست با تاکید بر اهمیت گسترش صنایع با محوریت اشتغالزایی پایدار در مناطق مختلف استان گفت:طرح های صنعتی دراولویت رفع موانع بایستی پیش روند و این مهم نیازمند عزم همه دستگاه های مرتبط است.

وی گفت:به منظور راه اندازی سریع و شروع به کار این کارخانه طبق ماه 27 و 28 قانون در خصوص استفاده از چاه آب کشاورزی استفاده و در ادامه مسیر همه راهکارهای تامین آب اعم از استفاده از چاه های کشاورزی و آب های متعارف و نامتعارف با هماهنگی آب منطقه ای و سایر دستگاه های نظارتی بررسی و اجرایی گردد.

درادامه این نشست سرمایه گذار گزارشی ازاقدامات انجام شده ومشکلات پیش رو ارائه ومدیرعامل آب منطقه ای در خصوص مقررات و ضوابط قانونی توضیحاتی ارائه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها