۲ واحد آموزشی ۳ کلاسه در روستاهای سرگل نمک و خمسیانه به بهره برداری رسیدند .
کد خبر: ۱۳۵۵۲۱۷
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  دو واحد آموزشی ۳ کلاسه به همت صنایع غذایی میهن و مشارکت قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرستان در منطقه بیرانوند به بهره برداری رسید .
 
 
نماینده مدیر صنایع غذایی میهن اظهار کرد: از سال گذشته کار ساخت ۱۱۰ واحد آموزشی را در ۱۸ استان کشور آغاز کرده ایم که خوشبختانه سهم استان لرستان از این میزان ۷ واحد آموزشی بوده است که به نام فرزندان میهن نامگذاری شده اند .
 
تاتلاری افزود: امیدواریم این مدارس منشا خیر برای دانش آموزان این مناطق باشد و زمینه  ساز رشد افرادی عالم و فرزانه باشند.
 
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: در سال ۱۴۰۰ به رغم وجود تنگناهای متعدد مالی و اقتصادی ، نوسازی مدارس لرستان موفق شده است با کمک و یاری خیرین ارجمند مدرسه ساز کار ساخت ۳۲۸ کلاس درس را به پایان برساند و بطور میانگین در هر روز حدود یک کلاس درس مستحکم ، زیبا و ایمن را در اختیار دانش آموزان قرار دهد .
 
امیر غفوری نژاد افزود : تا کنون بیش از ۳۰ واحد آموزشی با ۶۶ کلاس درس را با مشارکت سپاه ، احداث و به آموزش و پرورش تحویل داده ایم .
 
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به یادواره کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستانی ، خاطر نشان کرد : در راستای پاسداشت مقام والای شهیدان از سال گذشته تا کنون ۵۷ مدرسه مزین به نام شهدای لرستانی شده اند .
 
فرمانده سپاه پاسداران استان لرستان ،در این مراسم با مقایسه ارتقای جایگاه علمی کشور در جهان نسبت به دوران ستم شاهی ، تصریح کرد :  رشد و توسعه ی کنونی کشور و جایگاه ویژه ایران از لحاظ علمی در دنیا معطوف به ارتقای شاخص های آموزشی کشور است ، امروزه شاهد هستیم که در دورافتاده ترین مناطق کشور نیز جوانانی هستند که بالاترین مدارج علمی را کسب کرده اند.
 
سردار مرتضی کشکولی با اشاره به بحران بیکاری ، گفت : کسب دانش نباید موجب این طرز فکر در جامعه شود که تنها کار دولتی و اداری مناسب افراد باسواد است بلکه بالعکس ، اگر نیروی با دانش و بانگیزه در فرآیندهای تولیدی کشور قرار بگیرد به مراتب برای جامعه و خود شخص مفید تر خواهد بود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها