خرم آباد-جام جم آنلاین- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دشمنان هر روز با یک توطئه جدید به دنبال ایجاد مشکلاتی برای جامعه ما هستند
کد خبر: ۱۳۷۳۹۵۹
به گزارش جام جم آنلاین لرستان سردار مرتضی کشکولی در یکصدو دوازدهمین شورای فرهنگ عمومی لرستان، در چهار ماه امسال در بحث جمعیت، ازدواج آسان و فرزندپروری ۳۵۳ نشست کاربردی و کارشناسی برگزار شده است.
وی اضافه کرد: در بحث سبک زندگی اسلامی ایرانی ۳۷۵ نشست و ۳۵۰ کارگاه و نشست با موضوع تحکیم خانواده در محلات مختلف استان برگزار شده است.
کشکولی با بیان اینکه همچنین ۲۹۷ زوج دارای مهریه ۱۴ سکه به پایین شناسایی شدند، افزود: در همایش خانواده به یک زوج جوان و کم بضاعت دارای مهریه ۱۴ سکه، یک سری جهیزیه کامل اهدا شد.
فرمانده سپاه لرستان در ادامه با بیان اینکه کشوری هستیم که می‌خواهیم مدیریت جهان را تغییر و تمدن جهانی تشکیل دهیم طبیعی در این خصوص دشمنان هر روز با یک توطئه جدید به دنبال ایجاد مشکلاتی برای جامعه ما هستند، عنوان کرد: در حال حاضر به مسئله  حجاب پرداخته‌اند در حالیکه رویش‌های ما در بین نوجوانان و جوانان زیاد است نمونه بارز آن همایش سلام فرمانده بود که غوغا کرد.
وی اضافه کرد: همه افرادی که بد حجاب هستند ضد دین و انقلاب و بی‌دین نیستند بلکه خیلی از آن‌ها نیز در مراسمات اعتکاف و مراسمات محرم و صفر حضور دارند اما برخی‌ها به دلیل لجبازی در خانواده‌های خود به بدحجابی روی آورده‌اند.
کشکولی در خصوص زاداوری و جمعیت جوان در استان اظهار کرد: مسیر زادآوری را باید تبیین کنیم و روی این موضوع کار شود تا با فرهنگ سازی بتوان مسئله افزایش جمعیت را در استان و کشور مرتفع ساخت
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها