یک واحد آموزشی ۶ کلاسه در روستای دهریز اشترینان در بروجرد با مشارکت گروه صنایع توسعه ی پیشرفته فرتاک (شهرک سیلیکون اشترینان ) احداث می شود.
کد خبر: ۱۳۵۸۵۲۲
 به گزارش جام جم انلاین لرستان : مدیر پروژه تصریح کرد: پروژه شهرک سیلیکون اشترینان از حدود ۴ سال و نیم پیش آغاز شد ولی بدلیل برخی مشکلات روند اجرایی آن با کندی مواجه شد که  از هفت ماه پیش ، مجددا پروژه فعال شده و روند روبه رشد و قابل قبولی را طی می کند .

محمدرضا مشک سایان افزود : محصولات سیلیکونی با توجه به شرایط خاص کشور از حیث وجود منابع طبیعی سنگ سیلیس و تابش آفتاب بصورت سیصد روز آفتابی در طول سال از مزایای مهم کشور است که با ساخت پنلهای خورشیدی می توان تولید برق و استفاده از انرژی پاک را به حد چشمگیری ارتقا داد.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست شهرک سیلیکون  در اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد ، تصریح کرد : در پایان ساخت پروژه بمدت ۳ سال می توانیم بیش از تولید نیروگاه اتمی بوشهر ، تولید انرژی پاک داشته باشیم .

مشک سایان با اشاره به تربیت نیروی متخصص و کارآمد برای راه اندازی و کارآمدی شرکت سیلیکون ، گفت : هدف ما از ساخت مدرسه ، تعلیم و آموزش نیروهای کارآمد  و با دانش کاربردی است
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها