معرفی برگزیدگان برنامه‌های رادیویی سلامت محور

مراسم اختتامیه تقدیر از برنامه های سلامت محور شبکه های رادیویی ظهر امروز با حضور معاون صدا و دیگر مدیران شبکه های رادیویی برگزار و از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۱۳۵۴۴۰۹

به گزارش جام‌جم، در مراسم اختتامیه علی بخشی زاده معاون صدا، وحید کمالی معاون صدای مراکز استان ها، دکتر صدیقه اعتماد سعید مدیر رادیو سلامت و دیگر مدیران شبکه های رادیویی حضور داشتند.
رادیو سلامت به مناسبت ایام ا… دهه فجر، جشنواره تقدیر از برنامه هایی با محوریت دستاوردهای نظام سلامت و کرونا برگزار کرد. قالب هایی که برای این رقابت در نظر گرفته شده بود در ساختارهایی همچون مستند گزارشی، ساختارهای نوین csa، ، psaو مینی فیچر بودند و آثار مورد داوری قرار گرفتند.
در بخش مینی فیچر: نفر اول: امین حسین زاده از مرکز خوزستان، نفر دوم: مدینه غلامی از مرکز خوزستان و نفر سوم: بی بی الهه مصطفوی از رادیو گفت و گو
در بخش psa: نفر اول سهیلا ایزدی از مرکز کرمانشاه، نفر دوم: مرتضی میلانی از رادیو سلامت و نفر سوم: مریم تقی زاده از مرکز یزد.
در بخش مستند گزارشی: نفر اول: مریم امینی از مرکز ایلام، نفر دوم: محمدحسین آزما از رادیو معارف و نفر سوم: محبوبه سلیمانی پور از مرکز اصفهان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها