آغاز به کار کمیته فنی هیئت کبدی استان در بخش آقایان و بانوان

رئیس هیئت کبدی استان همدان گفت: کمیته فنی هیئت کبدی استان در بخش آقایان و بانوان آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۱۳۵۳۱۷۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سید مصطفی موسوی در نشست تخصصی هیئت کبدی استان افزود: باتوجه به اهمیت استعدادیابی و حضور جوانان در میادین مختلف ورزشی، هیئت اولویت خود را در سال جاری به مسابقات استعدادهای برتر و آمادگی تیم های استان اختصاص داده است

موسوی با اعلام این خبر گفت: نشست های دوره ای برای ارائه گزارش عملکرد شهرستان ها و کمیته ها و هم اندیشی درباره مسائل مختلف هیئت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اساس کار هیئت بر مبنای تعامل و همکاری بین اعضا و استفاده از پیشنهادات و انتقادات سازنده است.

رئیس هیئت کبدی استان همدان با تاکید بر تعامل هیئت های شهرستان ها با دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌های استان بیان داشت: تعامل در همه‌جا سازنده است و موجب معرفی این رشته ورزشی و پیشرفت کبدی می گردد لذا از روسای هیئت های شهرستانها انتظار میرود در راستای ایجاد و بهبود زیرساخت های ورزشی کبدی با دستگاه‌های اجرایی وارد تعامل و همکاری شوند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات استعدادهای برتر کشور بیان داشت تیم منتخب استان در رده سنی جوانان در هر دو بخش آقایان و بانوان توسط کمیته فنی انتخاب شده که از هفته آینده اردوی آماده‌سازی آنها برگزار خواهد شد.

موسوی ادامه داد توجه به استعدادهای درخشان در استان و معرفی آنها توسط کمیته استعدادیابی و دانش آموزی که به تازگی شروع به کار نموده است از اولویت‌های کاری می باشد.

رئیس هیئت کبدی استان با تاکید بر دانش افزایی خانواده کبدی بیان داشت در راستای دانش افزایی و به روزرسانی معلومات مربیان، بازیکنان و داوران دوره مربیگری و داوری درجه ۲ به زودی به میزبانی استان همدان برگزار میگردد که علاقمندان می‌توانند در آن شرکت نمایند.

وی در ادامه به اهمیت سانس های آموزش کبدی پرداخت و گفت: تمامی مربیان رسمی کبدی که دارای کارت مربیگری هستند میتوانند دوره های اموزشی برگزار کنند و هیئت استان و اداره ورزش و جوانان نیز در این راستا همکاری میکنند.

در پایان رئیس هیئت کبدی شهرستان همدان و درگزین معارفه شدند و همچنین اعضای کمیته فنی، کمیته مسابقات، کمیته ساحلی معرفی و احکام خود را دریافت نمودند.

گفتنی است در ابتدای جلسه مسئولین کمیته ها و روسای شهرستان ها به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها