مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام :

۱۰ کانون برتر سومین رویداد ملی فهما در ایلام تجلیل می شوند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: ۱۰ کانون برتر اجرای سومین رویداد ملی فهما در استان ایلام که بیشترین امتیازات را کسب کنند با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان تجلیل می شوند.
کد خبر: ۱۳۵۲۹۴۷
 به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از خبرگزاری شبستان ؛ حجت الاسلام علی چراغی پور  افزود: رویداد ملی فهما در راستای ثبت آثار، برنامه ها، فعالیت ها، آمار و اطعلاعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور در حال اجرا است.
 
وی با بیان اینکه تنها ۹ روز تا پايان سومين رويداد ملي فهما در کشور فرصت باقي است، گفت: بر اساس علام مسئولان دبیرخانه طرح ملی فهما، این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست و در این راستان از مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان درخواست می شود که هر چه سریعتر نسبت به ثبت برنامه ها و فعالیت های مربوطه اقدام کنند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد:مدیران کانون هایی که در جریان سومین رویداد ملی فهما نسبت به ثبت برنامه ها و فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد اقدام نموده و بیشترین امتیاز را کسب نمودند از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.
 
حجت الاسلام چراغی پور  گفت: در حال حاضر کانون های الغدیر، ریحانه النبی(ص) و اهل بیت(ع) در شهرستان آبدانان، کانون های شهدای سرابله، حسین بن علی (ع)  شهرستان چرداول و کانون های شهدای فتح المبین و پیروان ولایت شهرستان دهلران و کانون امام حسین (ع) شهرستان چوار و کانون شهدای بانقلان و بیت العباس (ع) در شهر ایلام از جمله کانون هایی هستند که تاکنون بیشترین امتیازات را طرح ملی فهما کسب  کرده اند.
 
وی با تاکید بر اینکه مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در فرصت باقی مانده با مراجعه با سامانه بچه های مسجد، نسبت به ثبت فعالیت های خود اقدام کنند، یادآور شد:  تاکنون بیش از 257 کانون استان نسبت به ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد اقدام کرده اند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ابراز کرد: سومین رویداد ملی فهما در ۳ شبستان و 12 رواق و در قالب بیش از 40 فعالیت و برنامه  جهت ثبت برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد  سراسر کشور برنامه ریزی شده است.
 
وی با اشاره به اینکه طرح ملی فهما موجب تحرک و پویایی فعالیت های کانون ها شده است، تصریح کرد: خوشبختانه در دو دوره قبل این طرح نیز کانون های استان ایلام به خوبی توانستند با سایر کانون های کشوری به رقابت بپردازند.
 
 
حجت الاسلام چراغی پور خاطرنشان کرد: مجموعه همکاران ستاد  هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز به صورت شبانه روزی در راستای ارائه آموزش های لازم در خصوص ثبت فعالیت های کانون های استان در تلاش هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها