مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام

زوجهای نابارور سالانه تا 50میلیون تومان خدمات بیمه دریافت میکنند

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام گفت: بیمه سلامت متولی ارائه خدمات سلامت رایگان به زوج‌های نابارور شده و با همکاری معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بیمه رایگان مادران باردار و فرزندان آن‌ها اقدام شده است.
کد خبر: ۱۳۵۲۶۸۱

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ دکتر نورالدین رحیمی افزود :با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی و به منظور افزایش جمعیت، زوج‌های نابارور تا سه نوبت در سال تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌توانند هزینه خدمات تشخیصی و درمانی پیشرفته را در مراکز دولتی و خصوصی از محل بیمه سلامت دریافت کنند.

وی  ادامه داد : با توجه به اهمیت ناباروری و مشکلات نازایی در زوج‌های جوان و آمار روبه افزایش زوج‌هایی که با این مسئله روبرو هستند وبا تاکید بر سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری ، خدمات ناباروری در سال جاری توسط سازمان بیمه سلامت ایران، در تعهد قرار گرفت. لذا زوجین می‌توانند از خدمات سه دوره ناباروری در طول یکسال شامل IVF، میکرواینجکشن،  IUI وFET  با پوشش بیمه ای 90 درصد تعرفه بخش دولتی در مراکز ناباروری دولتی و 90 درصد تعرفه بخش عمومی غیر دولتی در بخش‌های عمومی غیر دولتی، خیریه ، موقوفه و خصوصی بهره مند شوند.

مدیر کل بیمه سلامت اضافه کرد:  بر اساس این دستور العمل زوجین نابارور در سامانه نشان دار می شوند و خدماتی مانند داروها و  و پاراکلینیک را دریافت می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها