گفت‌وگو با دروازه‌بان تیم ملی هندبال زنان پس از دیدار با نروژ

تبدیل رویا به حقیقت

خوردن ۴۱ گل در بازی هندبال و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین. این اتفاق غریب برای فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم‌ملی هندبال زنان ایران افتاد.
کد خبر: ۱۳۵۱۵۹۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ،  شاید او ۴۱ گل دریافت کرد اما همه آنهایی که بازی را دیدند روی یک نقطه اشتراک نظر دارند که  ‌۴۱ گل هم نخورد! عملکردی که از چشم کمیته فنی مسابقات دور نماند تا خلیلی به عنوان بهترین بازیکن مسابقه معرفی شود.

خلیلی ۲۵ ساله و اهل قم است.او همین چند ماه قبل توانست به عنوان نخستین لژیونر زنان به عضویت تیم آنتالیا آنادور ترکیه در‌بیاید و حالا بازی در تیم‌ملی و رسیدن به عنوان بهترین بازیکن زمین برایش افتخار بزرگی به حساب خواهد آمد.

 دو بازی سخت با نروژ و رومانی. برای ما درباره این دو بازی حرف بزن.

هر دو تیم رومانی و نروژ که تاکنون با آنها روبه‌رو شدیم تیم‌های قدری بودند و همیشه حرف اول را در اروپا می‌زنند. تیم نروژ هم تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی دارد. بازی سختی برابر این تیم پر ستاره داشتیم. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و نمایش خوبی اجرا کردیم و تلاش کردیم آن چیزی را که کادر فنی از ما می‌خواست را انجام بدهیم. در هر صورت تیم نروژ مدعی قهرمانی جهان است و تیم خوب و فوق‌العاده‌ای بودند.

 قبلا گفته بودی که حضور در رقابت‌هایی به این مهمی رویایت بوده است.

دقیقا؛ حضورم در این سطح از رقابت‌های قهرمانی جهانی همیشه رؤیای من بود. قطعا یکی از اهدافم حضور در این تورنمنت بود که به آن رسیدم.

 بعد از اعلام نامت در سالن به عنوان برترین بازیکن میدان احساسی شدی، چه حسی از این اتفاق خوب داری؟

هر چند در این بازی دروازه ما ۴۱ بار باز شد اما تمام تلاشم را کردم که بهترین بازی خود را ارائه دهم  خوشحالی‌ام از بابت معرفی من به عنوان بهترین بازیکن زمین وصف‌نشدنی است و نمی‌توانم حالم را از این بابت چطور توصیف کنم. نروژ تیمی قدرتمند و جزو سه تیم اول جهان است. من تمام تلاشم را در برابر این تیم انجام دادم و بهترین بازی‌ام بود. من به آرزوی خودم و رؤیای خودم برای حضور در این تورنمنت رسیده‌ام.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها