معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: شهدا در دوره های مختلف با ولایتمداری و ولایت پذیری، به زیباترین شکل نقش خود را ایفا کرده اند.
کد خبر: ۱۳۵۱۴۶۰
 به گزارش جام جم انلاین لرستان:  رضا نیازی با تاکید بر اینکه « جوانان ما امروزه به الگوهایی نیاز دارند که بتوانند به عنوان سرمشق خودشان در زندگی از آن استفاده کنند » گفت: الگو گرفتن از زندگی جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم که ادامه دهنده راه آن‌ها هستند، نیاز جوانان و نوجوانان نسل امروز را تامین می کند.
 
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یک حرکت جریان‌دار است که از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه پیدا کرده و قطعاً افرادی در هر دوره توانستند به زیبایی زندگی کرده و حق خود را ادا کنند که وظیفه ماست که زندگی، منش و سیرت این افراد را به عنوان خط مشی برای جوانان زنده نگه داشته و برای آن‌ها الگوسازی کنیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: از وجود مبارک مادران و پدران پاکی چون شماست که شهیدان توانسته‌اند مسیر عزت را ادامه کند، چرا که زندگی و مرگی بالاتر از شهادت وجود ندارد.
 
نیازی در پایان خاطر نشان ساخت: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری بر پایه ی فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت می تواند تبیین کننده آرمان های شهدا باشد که از مهمترین اولویت های کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها