رئیس شورای تامین استان عنوان کرد:

کمک به تکمیل ناوگان خودرویی انتظامی استان کرمان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی

استاندار و رئیس شورای تامین استان کرمان گفت:از امکانات استان و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به تکمیل ناوگان خودرویی نیروی انتظامی استان کمک خواهد شد‌.
استاندار و رئیس شورای تامین استان کرمان گفت:از امکانات استان و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به تکمیل ناوگان خودرویی نیروی انتظامی استان کمک خواهد شد‌.
کد خبر: ۱۳۵۰۹۱۸
کمک به تکمیل ناوگان خودرویی انتظامی استان کرمان در قالب مسئولیت‌های اجتماعیبه گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی زینی‌وند،در آیین الحاق دومین محموله خودرویی پلیس استان در سال جاری عنوان کرد:اقدامات بی نظیری در تجهیز و تکمیل ناوگان خودرویی پلیس استان صورت گرفته که البته به دلیل وسعت استان کرمان نیاز به نوسازی ناوگان کنونی وجود دارد.

وی بیان داشت:نیروهای عملیاتی و رزمی پلیس به واسطه مسئولیت خطیر خود باید از ناوگان و تجهیزات و توان پشتیبانی لازم برابر مخلان آسایش و امنیت جامعه برخوردار باشند.

استاندار کرمان ابراز داشت:با توجه به وسعت استان و حوزه‌های ماموریتی متفاوت نیروی انتظامی در کرمان، لذا به لحاظ پشتیبانی و لجستیک نباید با کمبود مواجه باشند.

وی ادامه داد:تا حد توان از امکانات استان در قالب مسئولیت های اجتماعی جهت تامین امنیت مردم و سرمایه‌گذاری هزینه می‌کنیم که در یک مرحله ۲۰ دستگاه خودرو برای ناوگان پلیس گذاشته شده است.
سردار عبدالرضا ناظری،فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این مراسم گفت:دومین محموله خورویی پلیس استان شامل ۸۴ دستگاه خورد و ۴۰ دستگاه موتورسیکلت است در حوزه کلانتری‌ها،پاسگاه‌ها و یگان‌های تخصصی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وی ارزش ریالی محموله الحاقی را ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها