واحد چهار بخار نیروگاه بندرعباس از مدار خارج شد

سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس از خروج واحد 4 بخار این نیروگاه طبق برنامه از پیش تعیین شده ، از شبکه سراسری برق خبر داد.
سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس از خروج واحد 4 بخار این نیروگاه طبق برنامه از پیش تعیین شده ، از شبکه سراسری برق خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۰۷۴۷


به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس از خروج واحد 4 بخار این نیروگاه طبق برنامه از پیش تعیین شده ، از شبکه سراسری برق خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگانمهدی مرادی عنوان کرد: واحد 320 مگاواتی 4 بخار نیروگاه بندرعباس جهت انجام عملیات شستشوی لانگستروم،تمیزکاری کندانسور ،رفع نشتی از بویلر و تعویض B.C.PUMPاز مدار خارج شد.


سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس با اشاره به تخصص و تجارب متخصصان این نیروگاه و صنعت برق کشور در تعمیرات واحدهای نیروگاهی خاطر نشان کرد : تولید برق مطمئن ،ایمن و پایدار ،جز با مراقبت های اصولی ،بهره برداری صحیح و تعمیرات به موقع میسر نمی شود که در این نیروگاه با انجام تعمیرات واحد 4 بخار به وقوع پیوست.


مهدی مرادی در پایان افزود : با اجرای این عملیات ، تولید برق این واحد از 240 مگاوات به 270 رسیده و به شبکه سراسری برق افزوده خواهد شد.


لازم به ذکر است نیروگاه بندرعباس نیروگاهی با قدمتی 42 ساله است که این موضوع باعث شده تا صاحب نیروهای انسانی توانمند، با تجربه و متخصص‌های ارزشمندی شود که با تکیه بر همت و تلاش کارکنان در جهت  رفع محدودیت‌ها و بهبود روند تولید برق این واحدها در نیروگاه گام بردارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها