ارتقاء دانش فنی و علمی متخصصان نیروگاه بندرعباس 

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از ارتقاء دانش فنی و علمی متخصصان نیروگاه بندرعباس در تعامل با دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۰۱۱۷
ارتقاء دانش فنی و علمی متخصصان نیروگاه بندرعباس به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از ارتقاء دانش فنی و علمی متخصصان نیروگاه بندرعباس در تعامل با دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان حسین سلیمی عنوان کرد: مطالعه و بررسی سازه های نگهدارنده توربین و توربو ژنراتور با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور ارتقاء سطح دانش فنی و علمی متخصصان نیروگاه بندرعباس در دستور کار قرار گرفت .


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در این ارتباط بیان کرد:با توجه به اهمیت تعامل صنعت و دانشگاه ، مجموعه مدیریتی نیروگاه بندرعباس ،همچون گذشته ارتباط مؤثر و کار آمد خود را با حوزه تحقیقاتی حفظ و در این زمینه قرارداد بررسی و مطالعه شازه توربین و ژنراتور در این نیروگاه را منعقد کرده که با عملیاتی شدن این پروژه بخشی از محمدودیت های تولید رفع و شرایط ایمن در تولید فراهم می گردد.


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس  افزود: با انعقاد این قرارداد نیازهای فنی و علمی در تثبیت اهداف مشترک  صنعت و دانشگاه برطرف شده و همچنین ارتباطی پویا در بخش علمی رقم خواهد خورد.


سلیمی  تاکید کرد: از مزایای این قرارداد، رفع محدودیت‌های تولید و صرفه‌جویی ارزی و بومی‌سازی قطعات در داخل، ایجاد اشتغال برای متخصصان دانشگاهی و همچنین صرفه‌جویی زمانی در پیشبرد روند تولید در صنعت برق است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها