شرکت خدمات پزشکی پویا ویرا طب به عنوان طراح و ارائه دهنده سامانه " وقتم " که به امور خدمات پزشکی مانند معرفی و نوبت دهی اینترنتی پزشکان و مراکز درمانی شهرستان ارومیه در قالب بستر های وب سایت ، اپلیکیشن و فضای مجازی می پردازد ، در زمان شیوع کرونا و مخصوصا در پیک های متوالی پر خطر در راستای اهداف خود به معرفی پزشکان و مراکز درمانی ارائه دهنده خدمات به بیماران کرونایی پرداخته است .
کد خبر: ۱۳۴۹۸۰۱
 
 
معرفی سامانه
 
در این زمینه فعالیت شرکت علاوه بر امور برنامه ریزی شده ، پشتیبانی و پاسخگویی از طریق تماس های تلفنی جهت سهولت دسترسی بیماران از شهر ارومیه و سراسر استان و حتی در برخی موارد از سایر استان ها و کشورهای مجاور به اطلاعات متخصصین عفونی و داخلی و بیمارستان ها و کلینیک های پذیرای بیماران ، بوده است . در دوران آغاز واکسیناسیون سراسری نیز این سامانه از طریق صفحات مجازی رسمی خود اقدام به معرفی مراکز واکسیناسیون کرده و اطلاعیه ها و آدرس های جدید اعلام شده از سمت مراجع ذیصلاح مانند دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مراکز آموزشی و درمانی مانند بیمارستان امام خمینی ( ره ) ، را باز نشر داده و بدین صورت از امکانات موجود خود در راستای کمک به همشهریان و ترغیب برای واکسیناسیون سراسری بهره برده است .

با توجه به حضور اکثر پزشکان متخصص و فوق تخصص در دی کلینیک تدبیر ارومیه ، اطلاعات نسبتا کاملی از مشخصات کلی این کلینیک به همراه لیست تخصص ها و درمانگاههای فعال و همچنین اسامی پزشکان فعال در این کلینیک به همراه برنامه زمانبندی فعالیت این عزیزان ، تهیه و در سامانه بارگزاری شده است . کلینیک تدبیر با حضور پزشکانی چون دکتر میررضا قائمی ( فوق تخصص ایمونولوژی ، آلرژی وآسم ) و دکتر حمید رضا هوشمند ( فوق تخصص ایمونولوژی ، آلرژی وآسم )

در حال حاضر و همچنین جناب آقای دکتر بهداد بروفه (متخصص بیماری های داخلی و فوق تخصص بیماری های ریه ) در گذشته در معاینه و درمان بیماران کرونایی بسیار کوشا و ساعی بوده و همچنان پرتوان در این امر پیش می رود . جناب آقای دکتر بروفه نیز پس از خروج از این کلینیک به تجهیز مطب شخصی خود با تجهیزات به روز و کادر مجرب پرداخته و علاوه بر بیمارستان میلاد ارومیه در مطب شخصی خود واقع در خیابان ورزش – ساختمان شیخ الرئیس به مداوای بیماران مراجعه کننده از سراسر استان مشغول هستند .

علاوه بر اینها ، بعد از شیوع کرونا پزشکان متخصص بیماری های عفونی و همچنین پزشکان متخصص داخلی نیز از سنگر داران جبهه سلامت بوده و هستند که اطلاعات مکانی شامل آدرس به روز و دقیق و شماره تماس مطب ها و همچنین در اکثر موارد نوبت دهی آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری ایشان نیز به تفصیل در صفحات اختصاصی مربوط به هرکدام از آن ها در سامانه وقتم آماده و در اختیار عزیزان بیمار قرار گرفته است .
 
با تلاش های صورت گرفته در مسیر واکسیناسیون عمومی ضد کرونا از سوی مراجع ذی ربط و رعایت اصول چهارگانه و زندگی بخش ( استفاده از ماسک – رعایت فاصله گذاری اجتماعی  - پرهیز از تجمعات – شستن و ضد عفونی کردن دستها بصورت متوالی و اصولی ) مر بوط به بهداشت فردی و اجتماعی از سوی اقشار مختلف جامعه ، روند سریع ابتلا و آمار فوق وحشتناک مرگ و میر بر اثر این بیماری ، به شدت کاسته شده و وضعیت شهرها از نظر طبقه بندی رنگی ، به یک وضعیت قابل قبول تبدیل گشته است . در صورتی که تمامی افرادی که واجد شرایط سنی و سلامتی برای دریافت واکسن هستند به انجام کامل این طرح بزرگ ملی کمک کرده و در مقابل شایعات بسیار زیاد موجود گروه های ضد واکسن ، تحت تاثیر قرار نگیرند ، قطعا این زنجیره قابل گسستن و این بیماری قابل ریشه کن شدن می باشد . امید است زحمات بی پایان و خستگی ناپذیر کادر درمان در دو سال گذشته در مواجهه با بیماری کرونا ، به دلیل سهل انگاری برخی افراد ، بی نتیجه و کم اثر نگشته و بتوانیم به سرعت به زندگی عادی خود بازگردیم . 

همچینین میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلینیک تدبیر ارومیه به این لینک مراجعه کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها