یتیم نوازان یزدی حمایت بیش از 5هزار فرزند معنوی را برعهده دارند

مدیرکل کمیته امداد استان یزدگفت: 5هزارو 300 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم در استان یزد از حمایت 18 هزار حامی نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند، این در حالی است که 23درصد آنان یتیم و 77 درصد فرزندان نیازمند غیر یتیم هستند.
کد خبر: ۱۳۴۸۸۳۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، محمد شجاعان،با بیان این خبر اظهارداشت: 5300 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم در استان یزد از حمایت 18 هزار حامی نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند، این در حالی است که 23درصد آنان یتیم و 77 درصد فرزندان نیازمند غیر یتیم هستند.

وی با اشاره به اینکه در هفت ماهه نخست سال جاری 21 میلیارد تومان از سوی حامیان خیراندیش به‌صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم کمک شد، افزود: طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های موفق این نهاد است، مردم خداجوی استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل 50 هزار تومان به معیشت آن‌ها کمک کنند.

شجاعان تصریح کرد: سامانه اکرام ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

 سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷*تلفن همراه، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه، درگاه‌های اینترنتیemdad.ir  و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها